انتخابات آمریکا در قاب تصاویر رویترز

سیاسی/ بین الملل 5fa2aa1952c1e_5fa2aa1952c25 آخرین تلاش طرفداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، حضور رای‌دهندگان در مراکز رای‌گیری و شمارش آرا در سایه کرونا و رصد اخبار انتخابات آمریکا در کشورهای مختلف موضوع بخش اعظمی از عکس‌های خبری رویترز در ساعات اخیر بوده است.

همچنان که آمار لحظه به لحظه نتایج انتخابات آمریکا بین «دونالد ترامپ» و «جو بایدن» دو نامزد جمهوری‌خواه و دموکرات در صفحه نخست رسانه‌های بزرگ سراسر جهان مخابره می‌شود، تصاویری از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و شمارش آرا زیر سایه کرونا نیز موضوع اصلی رسانه‌های مختلف در ساعات اخیر بوده است.

تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید منتخبی از عکس‌های خبری رویترز از حال و هوای ایالات‌متحده و دنبال‌کنندگان نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده در شبانه روز گذشته و ساعات اخیر است:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ورود نخستین تراجنسیتی به مجلس سنای آمریکا

چ نوامبر 4 , 2020
سیاسی/ بین الملل سارا مک براید به عنوان نخستین شخص تراجنسیتی وارد مجلس سنای آمریکا شد. سارا مک براید به عنوان اولین شخص تراجنسیتی که با انتخابات در شغل خود منصوب شده است، وارد مجلس سنای ایالت دلاور آمریکا شد. مک براید در حساب اینستاگرامی خود نوشت: ما این کار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000