تمدید حبس دختر قرضاوی به اتهام تشویق یه تروریسم

سیاسی/ بین الملل 5fa26dac23e69_5fa26dac23e6c دادگاه کیفری قاهره دوره بازداشت دختر یوسف القرضاوی و دو متهم دیگر را به مدت 45 روز دیگر برای انجام بازجویی‌های مربوط به اتهاماتی مانند اقدامات تحریک‌آمیز علیه دولت و پیوستن به گروه تروریستی تمدید کرد.

اتهاماتی که علا یوسف القرضاوی، دختر رهبر معنوی اخوان المسلمین و رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین با آن رو به رو است، ارتباط با رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای تحریک آمیز علیه دولت، پیوستن به گروه تروریستی تأسیس شده بر خلاف احکام قوانین، سوء استفاده از سایت‌های شبکه‌های اجتماعی برای نشر اخبار کذب و دروغین، مشارکت در گروه تروریستی جهت تحقق اهدافش و حمایت مالی از اهداف تروریستی است.

لایحه اتهام وی همچنین شامل: شرکت در توافق جنایی با هدف ارتکاب جنایت‌ تروریستی، استفاده از حساب‌های خصوصی در شبکه اطلاعات بین‌المللی با هدف ارتکاب جنایت با هدف اخلال در نظم عمومی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ادعاهای بایدن و ترامپ برای پیروزی/ سایه خشونت و ابهام بر انتخابات آمریکا

چ نوامبر 4 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس جمهور آمریکا در حالی در آخرین سخنرانی، خود را پیروز انتخابات اعلام کرد که هنوز شمارش آرا، به ویژه در سه ایالت کلیدی به پایان نرسیده و او با ۲۱۳ رای مجمع گزینندگان، دست کم ۲۵ رای از رقیب خود، جو بایدن عقب است. براساس خبرهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000