نام کتابی که رهبر انقلاب در سخنرانی ۱۳ آبان به آن اشاره کردند

5fa24d4d000e6_5fa24d4d000e8 حساب توئیتری منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، سخنان رهبر انقلاب درباره کتاب «ترس» را منتشر کرد.

حساب توئیتری منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب،با انتشار تصویری از کتاب «ترس» به نوشته ووداوارد سخنان رهبر انقلاب را بازنشر کرد.

گفتنی است؛ «ترس» کتابی است که رهبر انقلاب در سخنرانی تلویزیونی امروز به آن اشاره کردند و در آن به اوضاع کاخ سفید در دوران ترامپ پرداخته شده است.

در ادامه متن و تصویر توئیت منتشر شده از سوی صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید:

"آمریکا بشدت دچار انحطاط است. این حرف خود نویسندگان داخل آمریکاست. دراین سال‌ها چندکتاب نوشته‌اند که پرده‌ها را بالا میزند! یکی از این کتاب‌ها را که به فارسی ترجمه شده، خواندم؛ پر از شواهد انحطاط آمریکا است؛ تمام کتاب نشاندهنده انحطاط نظام سیاسی آمریکا با حرکات رئیس‌جمهور آمریکاست."

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت آپارتمانهای زیر 100متر در نقاط مختلف تهران،چند؟

چ نوامبر 4 , 2020
طی هفته‌های اخیر، متقاضیان همچنان بیشترین تقاضا را برای خرید این گروه متراژی دارند و تلاش دارند که این فایل‌ها را جست‌وجو و خریداری کنند. مشاوران املاک در مناطق مصرفی و نیمه‌جنوبی شهر تهران می‌گویند: با وجود کمیابی واحدهای مسکونی در گروه متراژی کمتر از ۱۰۰ مترمربع در بازار طی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000