تماس‌های مشکوک با رأی‌دهندگان آمریکا: روز انتخابات در خانه بمانید!

سیاسی/ بین الملل 5fa1c490efeff_5fa1c490eff02 دایره تجسس فدرال آمریکا (اف بی آی) گزارشهایی دال بر تماسهای تلفنی مشکوک دریافت کرده است که گفته می‌شود هدف اصلی آنها ترغیب مردم آمریکا به عدم حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ است.

به گزارش خبر فوری به نقل از اسپوتنیک، برقراری تماسهای تلفنی خودکار و مشکوک با شماره‌های جعلی و ناشناس از فصل تابستان در آمریکا آغاز شد اما در هفته‌های منتهی به روز انتخابات بر شمار این تماس‌های تلفنی افزوده شد. تمام این تماسهای تلفنی کوتاه و حاوی یک پیام ضبط شده بودند که مردم آمریکا را به عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور ترغیب می‌کردند.

به همین منظور، دایره تجسس فدرال آمریکا (اف بی آی) تحقیق در مورد این تماسهای تلفنی را که به گفته آنها با هدف دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات انجام می‌شد، آغاز کرده است.

به نظر می‌رسد که شهر فلینت در ایالت میشیگان آمریکا یکی از اهداف اصلی این تماسهای تلفنی خودکار بوده است.

«دانا ناسل» دادستان کل ایالت میشیگان روز سه شنبه در یک پیام توئیتری اعلام کرد که وی گزارشهایی در خصوص این تماسهای تلفنی خودکار در شهر فلینت دریافت کرده که به مردم می‌گوید «به دلیل صف‌های طولانی (در حوزه‌های رأی گیری) روز چهارشنبه (چهارم نوامبر) رأی دهند!»

ناسل در ادامه پیام خود نوشت: «کاملاً روشن است که این یک پیام جعلی با هدف متوقف کردن روند رأی دهی است. هیچ صف طولانی وجود ندارد و امروز (سه شنبه سوم نوامبر) آخرین روز رأی گیری است. این دروغ‌ها را باور نکنید!».

مراجع و مقامات حزبی در چندین ایالت مهم و کلیدی آمریکا از جمله پنسیلوانیا و فلوریدا نیز گزارشهایی در مورد افزایش قابل توجه تماسهای تلفنی خودکاری که به رأی دهندگان را از رأی دادن برحذر می‌دارند، دریافت کرده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

احتمال پیروزی دموکرات‌ها در تگزاس

چ نوامبر 4 , 2020
سیاسی/ بین الملل یک مقام حزب دموکرات تگزاس از احتمال پیروزی دموکرات‌ها در این ایالت خبر داد. سایت خبری El Paso Matters نوشت: یک مقام حزب دموکرات تگزاس می گوید این حزب معتقد است اگر مشارکت در شهر الپاسو 60درصد افزایش یابد، دموکرات ها در ایالت تگزاس پیروز خواهند شد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000