مادر باردار کاشانی مبتلا به کرونا پس از ۴۰ روز از کما خارج شد/ حال مادر و نوزاد خوب است

5fa1b0cfb65b5_2020-11-03_23-04

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان ضمن اشاره به خروج مادر کاشانی مبتلا به کرونا از کما پس از ۴۰ روز گفت: حال مادر و نوزاد هر دو خوب است.

ابوالفضل شجاعی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به خروج مادر باردار مبتلا به کرونا در کاشان از حالت کما اظهار داشت: این خانم در مرتبه سوم حاملگی خود به کرونا مبتلا و به دلیل شرایط نامناسب جسمانی به حالت کما رفته بود.

وی با بیان اینکه این خانم باردار پس از 40 روز از حالت کما خارج شده است، افزود: فرزند این خانم نیز با وزن یک کیلو و 100 گرم به دنیا آمد و حال مادر و فرزند هر دو خوب است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان ضمن اشاره به تلاش بی‌وقفه کادر درمان در راستای بهبودی وضعیت جسمانی این مادر کاشانی ابراز داشت: این مادر با بهبود وضعیت خود از دستگاه ونتیلاتور جدا شد و ادامه روند درمانی مادر تا بهبودی کامل ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کادر درمان در راستای بهبود مادر کاشانی دو هفته تلاش شبانه‌روزی داشتند، گفت: این مادر کاشانی 34 سال سن داشت و از سوی شهریورماه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده بود که بلافاصله به دلیل وخامت اوضاع در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جسد کمدین کره‌ای در خانه‌اش پیدا شد

س نوامبر 3 , 2020
جسد «پارک جی سون» کمدین محبوب کره جنوبی در کنار جسد مادرش در خانه‌اش کشف شد. پلیس جسد «پارک جی سون» و مادرش را حوالی ساعت ۲ بعد از ظهر روز دوشنبه در خانه این کمدین کشف کرد. پدر «پارک جی سون» که نتوانسته بود با او و مادرش تماس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000