نشانه‌ای از نفوذ عوامل خارجی در انتخابات نیست

سیاسی/ بین الملل 5fa17e6e52d9b_5fa17e6e52d9d وزیر موقت امنیت داخلی آمریکا امروز سه‌شنبه گفت، هیچ مدرکی دال بر نفوذ یک "عامل خارجی" در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا وجود ندارد.

چاد وولف در کنفرانسی مطبوعاتی که به صورت آنلاین منتشر شد، گفت: هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که یک عامل خارجی با موفقیت در انتخابات نفوذ کرده یا آراء را در این انتخابات دستکاری کرده باشد.

نگرانی‌ها درباره دخالت یک قدرت خارجی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا از انتخابات ریاست جمهوری قبلی در سال ۲۰۱۶ وجود داشت؛ زمانی که هکرهای روس ده‌ها هزار ایمیل برای تغییر آراء به سمت دونالد ترامپ جمهوری‌خواه و دور کردن رای از هیلاری کلینتون دموکرات ارسال کردند.

در حالی که دولت آمریکا و شرکت‌های خصوصی امنیت سایبری به تازگی، تلاش‌هایی را به عواملی در روسیه، چین و ایران به منظور جاسوسی از مردم در ارتباط با انتخابات آمریکا نسبت می‌دهند، هیچ چیز در مقایس ۲۰۱۶ هنوز علنی نشده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو/ پژو پارس ۲۲۲ میلیونی شد

س نوامبر 3 , 2020
از چند روز گذشته و با روند نزولی قیمت ارز، نرخ برخی خودروهای داخلی در بازار کاهش جزئی یافته این در حالی است که بازار در رکود به سر می برد و کمتر معامله‌ای انجام می شود. نوسان نرخ دلار در روزهای گذشته هم نتوانسته مانع است روند کاهشی قیمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000