شکایت از قالیباف به کجا رسید؟

سیاسی/ مجلس 5fa064e34b2f8_2020-11-02_23-28 نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت:‌ کمیسیون اصل ۹۰ شکایت از سفرهای رئیس مجلس به این کمیسیون را وارد ندانست.

شجاعی نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اصل ۹۰ شکایت واصل شده به این کمیسیون درباره سفرهای رئیس مجلس را وارد ندانست.

وی افزود: اکثریت اعضای کمیسیون اصل ۹۰ در این باره نظرشان بر این بود که این شکایت وارد نیست.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر این شکایت مربوط به حوزه کاری کمیسیون اصل ۹۰ هم نمی‌شود چرا که حوزه کاری کمیسیون اصل ۹۰ رسیدگی به شکایت اشخاص در رابطه با طرز کار دستگاه‌ها و سازمان‌ها در قوای سه گانه است نه اینکه به صورت مصداقی به رفتارهای اشخاص ورود داشته باشد و به شکایات در این باره رسیدگی کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ستاد بایدن: ترامپ شب انتخابات برنده اعلام نمی‌شود

س نوامبر 3 , 2020
سیاسی/ بین الملل یکی از مقامات ستاد انتخاباتی «جو بایدن» نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا دوشنبه شب به وقت تهران اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده قادر به اعلام پیروزی خود نخواهد بود. «جی او مالی دیلون» مدیر ستاد انتخابات جو بایدن در این زمینه گفت: «تحت هیچ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000