عادل فردوسی‌پور: با احترام به همه آنهایی که مهاجرت کردند ، من دوست دارم در کشورم کار کنم/ دلم برای گزارشگری خیلی تنگ شده

5fa0602761289_5fa060276128b عادل فردوسی پور در گفت و گوی لایو با سروش صحت به شایعات درباره احتمال مهاجرتش پاسخ داد و گفت از ایران نمی رود. او گفت دوست دارد نود را اجرا کند و گفت دلش برای گزارشگری خیلی تنگ شده است.

عادل فردوسی پور در گفت و گوی لایو با سروش صحت به شایعات درباره احتمال مهاجرتش بر اثر فشارها و ممنوعیت بر سر کارش پاسخ داد و گفت از ایران نمی رود. او گفت دوست دارد نود را اجرا کند و گفت دلش برای گزارشگری خیلی تنگ شده است.

فردوسی پور از اسفند ۹۷ و در پی اختلاف با علی فروغی مدیر شبکه ۳ نه فوتبال گزارش کرده نه اجرای زنده داشته و نه اجازه ساخت ۹۰ را داشته است. همچنین ساترا اخیرا مانع از ساخت برنامه ۹۹ او برای شبکه نمایش خانگی شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کدام مجموعه شبه‌دولتی بورس را به هم ریخت؟

د نوامبر 2 , 2020
صبح امروز عضو ناظر شورای عالی بورس از تخلفات یک حقوقی نزدیک به دولت و اثرگذاری آن بر جریان روند نزولی بازار سهام پرده برداشت. محسن علیزاده گفت: «یک شرکت حقوقی نزدیک به دولت 4000 میلیارد تومان در سقف قیمت سهام فروخته اما بعد از الزام به بازار گردانی فقط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000