احتمال تجزیه با ترامپ، شورش با بایدن

سیاسی/ بین الملل 5fa058d0aaf8e_2020-11-02_22-36 یک کارشناس سیاسی گفت: اگر‌ ترامپ رأی بیاورد شاهد آغاز روند تجزیه در آمریکا خواهیم بود. جنبش تجزیه طلب کالیفرنیا به دنبال رأی آوردن ترامپ است، چون در این صورت انگیزه کافی برای جدایی را دارند.

جبرائیلی در گفتگو با خبر فوری گفت: آمریکای پس از انتخابات دیگر آمریکای سابق نیست.‌ اگر‌ ترامپ رأی بیاورد، شاهد آغاز روند تجزیه در آمریکا خواهیم بود. جنبش جدایی طلب کالیفرنیا به دنبال رأی آوردن ترامپ است، نه اینکه تغییر موضع داده باشند، بلکه به این خاطر که در این صورت آن‌ها انگیزه لازم برای جدایی را دارند. ایالت کالیفرنیا ۴۰ میلیون نفر جمعیت دارد و در صورت تجزیه ضربه سنگینی به آمریکا می‌خورد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش تند علی مطهری به ۱۳ آبان

د نوامبر 2 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی اگر تسخیر سفارت آمریکا را با شرایط ویژه اول انقلاب توجیه کنیم، ادامه ۴۴۴ روزه آن را نمی‌توانیم به عنوان یک کار ضروری و مفید توجیه کنیم. علی مطهری نماینده سابق تهران به مناسبت ۱۳ آبان در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: « اگر تسخیر سفارت آمریکا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000