بیانیه شورای نگهبان به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان

سیاسی/ سیاست داخلی 5fa026c240f21_5fa026c240f27 شورای نگهبان در بیانیه‌ای، ۱۳ آبان سال‌روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز را گرامی داشت.

به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، شورای نگهبان بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ به‌دلیل اعتراض و افشاگری شجاعانه ایشان علیه پذیرش کاپیتولاسیون، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا (انقلاب دوم) در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) است.
وقایع ۱۳ آبان مبدأ تاریخ استکبارستیزی مردمی آگاه و هوشیاری است که در مقابل انواع توطئه‌های دشمن از جمله جنگ نظامی، سیاسی و جنگ همه‌جانبهی اقتصادی و تحریم‌ها ایستادگی کرده‌اند؛ مردمی که با دادن هزینه‌های سنگین زیر سایه حاکمیت ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند و عزّتمندانه ضمن به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام و ایران، آفاق انقلاب اسلامی را در داخل و خارج گسترش دادند.
در چالش چهل‌ویک ساله‌ی آمریکای جهانخوار با ایران اسلامی، علاوه بر اینکه هیچ تغییری در سیاست‌ها و رفتار دولتمردان آمریکائی رخ نداده، بلکه از هیچ جنایت بی‌شرمانه‌ای از جمله ترور ناجوانمردانهی سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی فروگذار نکرده و با تحریم‌ها و گروگان گرفتن معیشت مردم و با عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال نقشه‌های شوم و ننگین خود بوده و هست.
اما به یاری خداوند متعال ایران اسلامی توانست در میدان‌های نوآوری و ابتکار و در همه‌ی زمینه‌ها، به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته و با فتح قله‌های علم و فن‌آوری و توفیق در دستاوردهای دفاعی که موجب تحیّر، سرخوردگی و مورد بغض و کینه‌ی ناتمام آمریکا و اذنابش است، در عین حال که مدافع صلح پایدار جهانی و روابط دوستانه با همه‌ی ملت‌های صلح‌دوست و آزادهی جهان است، با شور و معرفت عاشورایی و با اقتدار بیشتر، مبارزه با استکبار و ظلم را ادامه داده و خواهد داد.
شورای نگهبان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای «مد ظله العالی»، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و یادمان تاریخی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را گرامی می‌دارد و از درگاه ایزد متعال، نابودی تمامی مستکبرین عالم و مهیا شدن زمینه برقراری حکومت موعود عدل الهی را خواستار است.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت هرکیلو مرغ گرم چند؟

د نوامبر 2 , 2020
براساس مشاهدات میدانی، قیمت هر کیلو مرغ گرم در خرده فروشی های سطح شهر تهران حدود ۲۵ هزار تومان است. قیمت هر کیلو مرغ حدود یک ماه پیش در خرده فروشی های سطح شهر تهران ۱۸ تا ۱۹ هزارتومان بود که و در هزارتومان رسید و در حال حاضر قیمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000