تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی کلید خورد

سیاسی/ مجلس 5f9fd177a1304_5f9fd177a1308 عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.

علی جدی ضمن انتقاد از نحوه تحقیق ارز ۴۲۰۰ تومانی،گفت: تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.

وی بیان کرد: قرار بر این بود ارز ۴۲۰۰ تومانی جهت واردات محصولات ضروری برای تولید و صنایع و همچنین نهاده های دامی اختصاص داده شود اما مشکلاتی که در بخش تولید و نهاده های دامی وجود دارد باعث شده ما به دنبال بررسی نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برویم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف از این تحقیق و تفحص آن است که مشخص شود چه میزان از ارز ۴۲۰۰ تومانی جهت واردات کالاهای اساسی اختصاص یافته است، چه میزان از ارز ۴۲۰۰ تومانی به کشور بازگشته و همچنین به دنبال آن هستیم انحرافاتی که در این زمینه به وجود آمده بررسی کنیم.

جدی افزود: جمعی از نمایندگان این تحقیق و تفحص را امضا کردند و تقدیم هیئت رئیسه مجلس کردیم و هیئت رئیسه آن را جهت بررسی به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده است.

وی گفت: نمایندگان دولت باید با حضور در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توضیحات خود را درباره نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به نمایندگان ارائه کنند و در صورتی که نمایندگان متقاضی از توضیحات دولتی ها قانع نشوند، این تحقیق و تفحص در صحن علنی مجلس مورد رسیدگی قرار می گیرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت تخم مرغ درب مرغداری ۱۲ هزار و مرغ زنده ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان

د نوامبر 2 , 2020
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان گفت: انتظار می‌رود که تولیدکنندگان قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ ۱۲ هزار تومان و هر کیلو مرغ زنده ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان درب واحد تولیدی را رعایت کنند. عباس تابش امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به اعلام قیمت مصوب مرغ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000