یک دست جهیزیه چند تمام می‌شود؟ / اگر پس‌انداز ۵۰میلیونی ندارید، فکر تهیه جهیزیه را از سر بیرون کنید

5f9ef9b33880f_2020-11-01_21-38 اگر خانواده‌ای بخواهد این روزها دخترش را روانه خانه بخت کند، دست‌کم باید ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان پس‌انداز داشته باشد.

خبر فوری برای بررسی قیمت‌ها سری به بازار زده و قیمت‌های اقلام اساسی جهیزیه را برآورد کرده است.

در جریان بررسی‌ها، متوجه شدیم که اقلام کلیدی جهیزیه مانند یخچال، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی، مبل، تلویزیون، سرویس خواب و… را نمی‌شود با قیمت کمتر از ۴۳میلیون تومان تهیه کرد و اگر همین وسایل را با برندهای کمی بهتر بخرید، هزینه‌تان راحت بالای ۸۴میلیون تومان خواهد رفت.

برای هزینه بیشتر هم با ۱۵۳میلیون تومان می‌شود جهیزیه پرهزینه‌ای را تدارک دید و البته روشن است که برندهای خارجی و کمیاب، عدد را بسیار بالاتر از این حرفها خواهد برد.

نکته جالب اینکه اگر یک پدر با حقوق کمی بالاتر از قانون کار، مثلا ۴ تا ۵ میلیون تومانی، بخواهد دخترش را خانه بخت بفرست، دست‌کم باید به مدت ۴ سال ماهی ۲۰ تا ۲۵ درصد حقوقش را پس‌انداز کند و البته در همین مدت، قیمتها با سرعت بالا از پس‌انداز او عبور خواهد کرد.

نظر شما درباره برآورد این قیمتها چیست؟ اگر تجربه‌ای در خرید این اقلام دارید، درباره آن برای ما کامنت بنویسید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آیا ظریف به کرونا مبتلا است؟

ی نوامبر 1 , 2020
سیاسی/ سیاست خارجی سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که محمد جواد ظریف به کرونا مبتلا نیست. سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص ابتلای دکتر ظریف وزیر امورخارجه به کرونا گفت: یک نوبت تست ایشان مثبت بوده ولیکن با دو نوبت تست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000