قیمت خرید تضمینی زعفران اعلام شد

5f9ed7b677172_5f9ed7b677174 معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت خرید تضمینی زعفران نگین ۱۳ میلیون تومان و پوشال مرغوب ۱۱ میلیون تومان است.

به گزارش خبر فوری و به نقل از شبکه خبر، معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس ، قیمت زعفران کاهش شدیدی داشت و بنا به دستوری که داده شد قیمت خرید تضمینی زعفران نگین ۱۳ میلیون تومان و پوشال مرغوب ۱۱ میلیون تومان است.
محمدعلی طهماسبی در خصوص ۶۰ تُن زعفران که از پارسال در انبارهای تعاون روستایی نگهداری می‌شود، گفت: این زعفران‌ها برای صادرات برنامه‌ریزی شده است و حتی یک گرم آن وارد بازار نخواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد: امسال مشکلی در پرداخت مبلغ زعفران کاران نخواهیم داشت ضمن اینکه در سال جاری ۹۰ هزار هکتار از مزارع استان خراسان رضوی زیرکشت زعفران رفته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ترامپ: بایدن دیوانه شاید سال‌ها آمریکا را تعطیل کند

ی نوامبر 1 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد، جو بایدن چه بسا به دلیل کرونا برای سال‌ها آمریکا را تعطیل کند اما این هرگز رخ نخواهد داد. به گزارش خبر فوری، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتر نوشت: بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری می‌خواهد کشور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000