بساط این آقازاده ها را جمع کنید

سیاسی/ سیاست داخلی 5f9ee96e02d11_2020-11-01_20-29 «ایران ما» دشمنان زیادی در خارج از مرزها دارد.در داخل نیز کم بدخواه نداریم.

«ایران ما» دشمنان زیادی در خارج از مرزها دارد.در داخل نیز کم بدخواه نداریم. البته از حق نباید گذشت که عوارض سوء تدبیرها نیز کم از دشمنی ها نیست.بهرحال مسئولی که خروجی تصمیمات اش به مردم ضربه می زند ندانسته آب به آسیاب دشمن می ریزد و دقیقا در پازلی قرار می گیرد که بدخواهان می خواهند.قطعا چنین مسئولی در لسان علیه دشمنان است و در مخیله اش هم تصور نمی کند که چه خدمتی به آنان می کند اما چه سود که در عمل دقیقا همین اتفاق رخ می دهد.
این چند خط نکته جدیدی نداشت و بارها و بارها در این باره گفته و نوشته شده .هرچند تغییری در رفتارها مشاهده نشده و کماکان مسئولانی هستند که نسنجیده سخن می گویند و بی فکر عمل می کنند و تصور هم می کنند که در حال خدمت هستند! لیکن در کنار این مباحث باید این روزها روی موضوع دیگری نیز فوکوس کرد و از تبعات آن گفت.
ماجرای آقازادگی قطعا اتفاق تازه ای نیست ولی به نظر می رسد این روزها بیشتر به چشم می آید.
یعنی با قوت گرفتن شبکه های اجتماعی و ولع دیده شدن از سوی آقازاده ها این افراد بیش از پیش زندگی لاکچری خود را در مقابل دیدگان مردم قرار می دهند.
نکته اینجاست که هدف این آقازاده ها قطعا مردم نیستند زیرا این ها نیک می دانند که جامعه خبر دارد افراد فوق چه می‌ خورند، چه می پوشند ، چه سوار می شوند،کجا می روند و بلکه مراد رقابتی است که میان این آقازاده ها شکل گرفته!
به جرات می توانم بگویم در شرایطی که رقابت شدیدی میان نان و مردم شکل گرفته میان آقازده ها نیز رقابتی در این باب که چه کسی لاکچری تر زندگی می کند مطرح است.کافیست سری به پیج های اینستاگرام این آقایان و خانم ها بزنید.گویی در ایران زندگی نمی کنند و در دنیای دیگری از رانت های متنوع و گسترده سود می برند و به ریش من و شما می خندند!
حال جوهر عرضم اینجاست:عقلای قوم در کنار مراقبت از تحرکات دشمن باید تحرکات این طیف را هم رصد کنند. همان قدر که دشمن به ما ضربه وارد می کند به همان نسبت این ها هم ضربه می زنند چه بسا بدتر وسهمگین تر!تکلیف بدخواهان مشخص ومبرهن است و رفتار آنان برای جامعه قابل درک است ولی اینکه فرزندان یکسری مسئول در این شرایط اسفناک اقتصادی چنین زندگی می کنند یک مدل توهین است. مخاطبم اینجا همان عقلا هستند.به هرحال اگر واقعا دلسوز هستید هرچه زودتر این بساط را جمع کنید. اگر هم نمی توانید جمع نمایید حداقل قدری حفظ ظاهر شود تا مردم حرف های تان را باور کنند.باور بفرمایید تصاویر یک آقازاده به همراه یک پورشه طلایی با اظهارات پدر اصلا و ابدا همخوانی ندارد.به هرحال خود دانید؛ گفتنی ها گفته شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت خرید تضمینی زعفران اعلام شد

ی نوامبر 1 , 2020
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت خرید تضمینی زعفران نگین ۱۳ میلیون تومان و پوشال مرغوب ۱۱ میلیون تومان است. به گزارش خبر فوری و به نقل از شبکه خبر، معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس ، قیمت زعفران کاهش شدیدی داشت و بنا به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000