بایدن: وقت بازگشت ترامپ به خانه است

سیاسی/ بین الملل 5f9db7746730d_5f9db77467310 نامزد حزب دموکرات در ریاست جمهوری آمریکا گفت: وقت آن است که ترامپ کوله‌پشتی‌اش را بردارد و به خانه‌ برود.

جو بایدن ظهر شنبه در سخنرانی انتخاباتی خود که در معیت باراک اوباما در میشیگان انجام شد، افزود: در سه روز، ما می‌توانیم به این دوره ریاست جمهوری پایان دهیم که کشور را تجزیه کرده، در محافظت از مردم شکست خورده و بر شعله‌های نفرت دمیده است.

وی ادامه داد: برای من مهم نیست که ترامپ چگونه تلاش می‌کند. هیچ چیزی نمی‌تواند مردم این کشور را از رای دادن و بازگرداندن دموکراسی بازدارد.

معاون اول باراک اوباما با انتقاد از عملکرد ترامپ در مهار کرونا در این کشور، اضافه کرد: من هرگز پرچم سفید را برنمی‌افرازم و تسلیم نمی‌شوم. ما قصد داریم که این ویروس را شکست دهیم و آن را تحت کنترل درآوریم.

بایدن در واکنش به اظهارات روز گذشته که مدعی شده بود پزشکان به عمد آمار کشته‌شدگان ناشی از کرونا را افزایش می‌دهند چرا که برای آنها پول دارد، گفت: این مرد، چه مرضی دارد؟ عذرخواهی می‌کنم از اینگونه صحبت کردن.

وی همچنین رای دادن به خود را رای دادن به صداقت در برابر دروغ توصیف کرد و خواستار رفتن بیشتر مردم به پای صندوق‌های رای شد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر (۱۳ آبان ماه) به پایان می‌رسد و پس از آن باید منتظر اعلام نتایج ماند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وقوع انفجار در بغداد

ش اکتبر 31 , 2020
سیاسی/ بین الملل برخی رسانه ها از وقوع یک انفجار در پایتخت عراق خبر دادند. شبکه خبری المیادین شنبه شب گزارش داد که صدای انفجار در بغداد پایتخت عراق شنیده شد. در این ارتباط شبکه خبری شفق نیوز نیز به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد: انفجار نزدیک یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000