ترامپ در صورت انتخاب مجددش قواعد ورود مهاجران را سخت‌تر می‌کند

سیاسی/ بین الملل 5f9da976de263_5f9da976de265 مشاور ارشد کاخ سفید از تصمیم دونالد ترامپ برای تشدید قواعد ورود مهاجران به خاک آمریکا در صورت انتخاب مجددش به عنوان رئیس‌جمهوری این کشور خبر داد.

استفان میلر به شبکه ان بی سی گفت، سیاست دونالد ترامپ در زمینه مهاجرت بر چهار اولویت متمرکز خواهد بود، اول محدود کردن اعطای پناهندگی، نابودی کمپ‌های پناهندگی، افزایش ممنوعیت ورود شهروندان خارجی به خاک آمریکا و تشدید شرایط دستیابی به تابعیت آمریکا برای درخواست‌کنندگان.

این مستشار ارشد تصریح کرد: محور سیاست ترامپ در سطح مهاجرت افزایش و بالا بردن شروط ورود خارجی‌ها به خاک آمریکاست.

میلر اشاره کرد: اصلاح قواعد معمول برای حل مشکلات موجود ضروری است و باید ماهیت عقلانی به برنامه ویژه مهاجرت ما افزوده شود.

این مسؤول اشاره کرد، دولت در تحقق این هدف موفق خواهد شد زیرا کنگره آمریکا اختیارات گسترده‌ای در این زمینه به او بخشیده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کدام نمادها امروز بیشترین رشد را تجربه کردند؟

ش اکتبر 31 , 2020
امروز سهامداران شرکت‌های سایپا، معدنی دماوند و گروه صنعتی بازر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و آهن و فولاد ارفع در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند. شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد 17هزار و 648واحدی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000