مردم یا مسئولان؛ چرا فوتی‌های کرونا 400 تایی شدند؟

5f9b1f69be414_2020-10-29_23-30

این روزها با اوج گیری آمار فوتی‌های کرونا و رکوردشکنی‌های پیاپی، دیدگاه‌های متناقضی در خصوص چرایی افزایش ابتلا و مرگ و میرهای کرونایی مطرح شده است.

به گزارش خبر فوری، برخی مسئولین وزارت بهداشت انگشت اشاره را به سمت مردم می‌گیرند و اعلام می‌کنند که عدم رعایت نکات بهداشتی در هفته‌های گذشته و انجام سفرهای گسترده موجب اتفاقات تلخ این روزها شده است

برخی دیگر اما دولت را مقصر می‌دانند و می‌گویند اگر دولت زودتر به فکر اعمال محدودیت‌های کرونایی بود با این حجم از کشته مواجه نمی‌شدیم.

با این حال برخی از کارشناسان طب سنتی هم اعتقاد دیگری دارند؛ آن‌ها می‌گویند که علت فوتی‌های زیاد این روزها آزمون و خطاها در استفاده از داروهای جدید است!

اما این فرضیه‌ها پایان ماجرا نیست؛ برخی هم می‌گویند که تحریم‌های دارویی و عدم تامین برخی از داروها منجر به فاجعه این روزها شده است.

حال باید ببینیم که در روزهای آینده روند گسترش شیوع کرونا به چه سمتی خواهد رفت و در روزهای آینده با چه رکورد شکنی‌های جدیدی رو به رو می‌شویم!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خرید سربازی، نارضایتی اجتماعی را تشدید می‌کند

ج اکتبر 30 , 2020
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: نباید به گونه‌ای عمل کنیم که اهمیت امر مقدس سربازی کم بشود و بتوان آن را با مبلغی خرید. غلامرضا منتظری در گفتگو با خبر فوری گفت: خانواده‌ها تا مطلع می‌شوند پسر سربازی نرفته است آن را رد می‌کنند. اینکه متاهلان در استان محل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000