آمریکا ۸ شرکت فعال در بخش پتروشیمی ایران را تحریم کرد

سیاسی/ بین الملل 5f9b020896cb1_2020-10-29_21-25 وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه از اعمال تحریم‌های جدید علیه اشخاص و شرکت‌های فعال در بخش پتروشیمی ایران خبر داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز اعلام کرد چند شرکت فعال در بخش پتروشیمی ایران را در فهرست تحریم قرار داده است.

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده دفتر کنترل دارایی‌های این وزارتخانه ۸ شرکت را به دلیل نقشی که خرید و فروش محصولات پتروشیمی ایران با واسطه‌گری شرکت پتروشیمی «تریلیانس» داشته‌اند در فهرست تحریم قرار داده است. خزانه‌داری آمریکا شرکت تریلیانس را ژانویه ۲۰۲۰ در فهرست تحریم‌ها قرار داده بود.

طبق این بیانیه، شرکت‌هایی که امروز در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند در ایران، چین و سنگاپور مستقرند و به فروش محصولات پتروشیمی ایران کمک کرده‌اند.

«استیون منوشین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: «یک شبکه‌ جهانی از شرکت‌ها مبادلات بخش پتروشیمی ایران را تسهیل می‌کنند.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هشدار فاطمه معتمدآریا پس از درگذشت کریم اکبری‌مبارکه

پ اکتبر 29 , 2020
فاطمه معتمدآریا، رییس انجمن بازیگران سینما، در پیامی، درگذشت کریم اکبری‌مبارکه را تسلیت گفت و خواستار تدابیر فوری برای مراقبت از هنرمندان و بازیگران در محیط کاری شد. درگذشت کریم اکبری‌مبارکه که به گفته فرزندش (نوید اکبری‌مبارکه) در سر صحنه فیلمبرداری سریال «جشن سربرون» به کرونا مبتلا شده بود، جامعه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000