جرمی کوربین از حزب کارگر اخراج شد

سیاسی/ بین الملل 5f9ae59ee6cf0_5f9ae59ee6cf3 جرمی کوربین سیاستمدار کهنه کار انگلیسی که به مواضع ضد صهیونیستی و اسلام هراسی در انگلیس شهرت دارد از عضویت حزب کارگر تعلیق شد.

در پی انتشار گزارش حزب کارگر انگلیس درباره آنچه که یهودی ستیزی در این حزب در زمان رهبری جرمی کوربین عنوان شده، امروز و پس از ماهها جنجال ،کایر استارمر رهبر جدید حزب کارگر عضویت رهبر پیشین این حزب را معلق و امروز را روز شرم حزب کارگر توصیف کرد.

بلافاصله پس از انتشار این گزارش مخالفان کوربین از جمله شماری از هم حزبی های وی بر او تاختند و برخی نهادهای یهودی از تعلیق وی ابراز خرسندی کردند. جرمی کوربین نیز در توییتی نوشت : همواره از رویکرد رفع یهودی ستیزی در حزب حمایت کرده است.

گفتنی است جرمی کوربین رهبر پیشین حزب کارگر به علت حمایت از مردم فلسطین و انتقاد از حملات اسراییل و کشتار مردم فلسطین و اشغال سرزمینهایشان بارها اماج حملات و هجمه های شدید در محافل سیاسی و رسانه ای وابسته به امریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفت . تلاش برای حفظ حقوق اقلیت ها و قشرهای کم درآمد و مبارزه با اسلام هراسی از دیگر رویکردهای جرمی کوربین این سیاستمدار کهنه کار انگلیسی است که به ویژه مغضوب سران رژیم صهیونیستی، حزب حاکم انگلیس و آمریکا بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آسپرین و کاهش خطر مرگ کرونایی/ کاهش زوال عقل با سویا

پ اکتبر 29 , 2020
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم. به گزارش خبرنگار مهر، مهم‌ترین اخبار منتشرشده در حوزه بهداشت، درمان و تغذیه در سطح جهان به شرح زیر بوده اند:

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000