تعطیلی مدارس 3 شهرستان استان خراسان رضوی تمدید شد

5f9a69e53226c_2020-10-29_10-36

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم ستاد شهرستانی مقابله با کرونا و تایید ستاد استانی، تعطیلی مدارس شهرستانهای تربت‌حیدریه، کاشمر و درگز با هدف کاهش و مهار شیوع و انتقال ویروس کرونا یک هفته دیگر تمدید شد.

قاسمعلی خدابنده روز پنجشنبه افزود: بر این اساس حضور فیزیکی دانش‌آموزان شهرستانهای تربت‌حیدریه، کاشمر و درگز در مدارس تا ۱۵ آبان ماه تمدید و آموزشهای تحصیلی این دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد و سایر شیوه‌های مجازی از راه‌دور ارائه می‌شود.

وی با بیان این که مدارس هشت شهرستان تربت‌حیدریه، سبزوار، گناباد، کاشمر، نیشابور، درگز، خلیل‌آباد و چناران در خراسان رضوی طی هفته جاری تعطیل بود ادامه داد: تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارس با پیشنهاد ستادهای شهرستانی و تایید ستاد استانی مقابله با کرونا و یا به صلاحدید و تصویب ستاد استانی انجام می‌شود که تا کنون تمدید تعطیلی صرفا شامل حال سه شهرستان درگز، تربت‌حیدریه و کاشمر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: وضعیت مدارس از سوی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها به ستاد شهرستانی و از سوی این اداره کل به ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه می‌گردد و براین اساس تصمیم‌گیری در خصوص نحوه فعالیت مدارس انجام می‌شود.

خدابنده در خصوص احتمال افزایش مدت تعطیلی در شهرستان‌های استان گفت: نمی‌توانیم در این زمینه اظهار نظر کنیم زیرا همه چیز به شرایط هر شهرستان و تصمیم‌گیری ستاد استانی مقابله با کرونا بستگی دارد.

هم اکنون استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش آموز است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۴۱۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۳۳ هزار و ۷۱۴ تن رسید و ۳۱ استان همچنان در وضعیت قرمز، هشدار یا زرد کرونا هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیصر امین‌پورِ جعلی را بشناسید

پ اکتبر 29 , 2020
آن‌قدر در فضای مجازی دست به دست شده‌اند که انگار به راستی یکی از سروده‌های قیصر امین‌پور هستند؛ جعلیات آشنایی که نام این شاعر را انگار به نفع سودجویانی به دوش می‌کشند. به قول اسماعیل امینی – شاعر و مدرس دانشگاه -، «کتاب نخوانید! جعلیات بخوانید»؛ «جعلیات، به شما می‌گویند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000