تاکید جو بایدن بر مقابله با یهودستیزی و حمایت از راه حل تشکیل دو کشوری

سیاسی/ بین الملل 5f996a028c3e4_5f996a028c3e6 نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در دومین سالگرد حمله خونین به کنیسه «درخت زندگی» در پنسیلوانیا بر رویارویی قاطعانه با یهودی ستیزی تاکید کرد.

جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد اگر در انتخابات پیروز شود با تمام قاطعیت با یهودستیزی مقابله می‌کند چرا که این خصومت غده سرطانی است که به افزایش خطرناک جرم‌های انزجاری طی چهار سال گذشته انجامیده است.

وی افزود: اگر از افتخار انتخاباتی برخوردار شوم قویاً این شرارت را محکوم خواهم کرد؛ حال منبع آن هرچه باشد.

بایدن تعهد داد که پول‌های بیشتری را برای تامین امنیت عبادت‌گاه‌ها و برنامه‌ها علیه رادیکالیسم داخلی صرف کند.

بایدن در چند روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تعهد داده و گفت: من با هم‌پیمان‌مان، اسرائیل برای تضمین توانایی همیشگی‌اش جهت دفاع از خود و تلاش برای تحقق دائمی صلح از طریق راهکار تشکیل دو کشور تلاش خواهم کرد.

در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۸ در پی حمله به کنیسه‌ «درخت زندگی» در پیتسبرگ، دست‌کم ۱۱ تن کشته و پنج نفر زخمی شدند.

این حمله در حالی انجام‌ شد که یهودیان در حال انجام مراسم شبات، در روز شنبه بودند. این حمله یکی از بدترین حملات از این دست به یهودیان در آمریکا طی سال‌های گذشته توصیف شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تاثیر داروهای آسم برتضعیف استخوان های بدن

چ اکتبر 28 , 2020
طبق نتایج یک مطالعه جدید، افرادی که داروهای رایج کنترل بیماری آسم را مصرف می کنند با ریسک بالای داشتن استخوان های شکننده و بروز شکستگی های استخوانی روبه رو هستند. کورتیکواستروئیدها به طور گسترده‌ای برای جلوگیری از حملات آسم، به ویژه به صورت استنشاقی، استفاده می‌شوند. هنگامی که کنترل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000