آمریکا، رژیم صهیونیستی را به قوی‌ترین بمب غیر هسته‌ای مجهز می‌کند

سیاسی/ بین الملل 5f993fc6d1612_5f993fc6d1614 رسانه‌های عبری زبان و آمریکایی از طرح واشنگتن برای مجهز کردن رژیم صهیونیستی به قوی‌ترین بمب غیر هسته‌ای خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام کردند که "جوش گوتمایمر" و "برایان مست"، به ترتیب نمایندگان دموکرات و جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا جمعه هفته جاری پیش‌نویس قانونی را برای مجهز کردن تل‌آویو به قوی‌ترین بمب غیر هسته‌ای ارائه خواهند کرد.

در همین راستا، گوتمایمر گفت: هدف از این قانون اطمینان از "برتری نظامی" اسرائیل در منطقه، تخریب اهداف زیرزمینی و حفاظت از منافع واشنگتن و تل‌آویو است.

وی درباره جزئیات این پیش‌نویس قانون نیز تصریح کرد: پیش‌نویس تهیه شده بر گفت‌وگو و مشورت پنتاگون با اسرائیل و ارائه گزارش‌ها به کنگره آمریکا درباره توانایی‌های اسرائیل برای مقابله با تهدیدهای مختلف در منطقه تأکید دارد.

در همین حال، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موضوع این پیش‌نویس قانون پس از امضای توافقنامه‌ای میان تل‌آویو و واشنگتن درباره تضمین برتری نظامی منطقه‌ای رژیم صهیونیستی در هفته گذشته مطرح شده است.

همچنین پیش بینی می شود این مساله یکی از موضوعات دیدار وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی باشد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بیمه افراد روی تخت بیمارستان درست نیست/خطا در بیمه رایگان

چ اکتبر 28 , 2020
مدیرعامل سابق سازمان بیمه سلامت گفت: وقتی کسی را روی تخت بیمارستان بیمه می‌کنیم، یعنی با اصول اولیه بیمه بیگانه هستیم. به گزارش خبرگزاری مهر، طاهر موهبتی، در آئین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت و مراسم تکریم و معرفی مدیران عامل جدید و سابق سازمان بیمه سلامت ایران که با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000