عادی‌سازی روابط با اسرائیل، در نهایت، رخ خواهد داد

سیاسی/ بین الملل 5f990a669c054_2020-10-28_09-36 وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن تأکید بر این موضوع که سازش با رژیم صهیونیستی در نهایت رخ خواهد داد، گفت، اختلافاتی که گاهی میان ریاض و واشنگتن رخ می‌دهد، تصادفی است.

«فیصل بن فرحان» در نشستی مجازی که پژوهشکده سیاست خاور نزدیک واشنگتن آن را برگزار کرده بود، گفت، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در نهایت، رخ خواهد داد.

بر اساس گزارش وبگاهی خبری «العهد» لبنان، وی ادامه داد، تنش‌هایی که گاهی میان ریاض و واشنگتن رخ می‌دهد، تصادفی است و این روابط دوجانبه بر پایه روابط شخصی نیست بلکه اساس آن، منافع دوطرفه است.

فرحان گفت: تحقق صلح و ثبات دائمی جز با توافق دائمی میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها رخ نخواهد داد، عادی‌سازی روابط اتفاق خواهد افتاد اما ایجاد کشور فلسطینی و ازسرگیری طرح صلح فلسطینی-اسرائیلی ضروری است.

وی در واکنش به اظهارات اماراتی‌ها مبنی بر اینکه لغو طرح اشغال اراضی کرانه باختری در مقابل توافق سازش ابوظبی با تل‌آویو رخ داده، تصریح کرد: اگر از این منظر به آن نگاه کنیم (می‌توانیم بگوییم) زمینه را برای بازگشت احتمالی فلسطینی‌ها و فلسطینی‌ها به میز مذاکره فراهم کرد.

امارات و بحرین در پانزدهم سپتامبر گذشته توافق عادی‌سازی امضا کردند و سودان نیز اخیرا به این کشورها پیوست.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

یک شوخی جدی در زندگی احسان خواجه امیری!

چ اکتبر 28 , 2020
احسان خواجه‌امیری امروز ۳۶ ساله می‌شود. این خواننده پاپ، پسر حسین خواجه‌امیری معروف به «ایرج» است و اولین آلبوم خود را به نام «من و بابا»، با همراهی پدرش، در ۱۷ سالگی منتشر کرد. دهه هشتاد، خواننده‌های پاپ زیادی را به خود دیده و خواجه‌امیری، یکی از همان خواننده‌هاست که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000