سیگنال بازار ارز و دلار بر قیمت مسکن چیست؟

5f97c29a7cf55_5f97c29a7cf59 وزیر راه وشهرسازی گفت:بازارمسکن همواره متاثرازبازار ارز وطلا بوده است وحرکت این بازاربا بازارهای موازی یک امر تکراری و مستمر بوده به طوری که وقتی نرخ رشد مسکن از دهه 70 را مرور می‌کنیم به وضوح این تاثیرپذیری دیده می‌شود.

محمد اسلامی با بیان این مطلب در صحن علنی مجلس درباره وضعیت بازار مسکن اظهار کرد: سیاست ما جریان‌سازی برای رسیدن به تولید و عرضه پایدار مسکن است، به همین دلیل باید بین سازندگان مردم و دولت اعتماد متقابل ایجاد شود تا با ایجاد اعتماد شاهد خط تولید پایدار مسکن باشیم.

وی افزود: با همین رویکرد دو سال گذشته در همین مکان مقدس تکمیل مسکن مهر را متعهد شدم و امروز در کنار تکمیل مسکن مهر طرح اقدام ملی مسکن را دنبال می‌کنیم و این طرح هم با کمک سایر دستگاه‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته تعیین تکلیف شده است.

اسلامی ادامه داد: در طرح اقدام ملی مسکن 460 هزار واحد در دو گروه ساخته می‌شود که یک گروه از مردم به صورت مشارکتی وارد این پروژه می‌شوند و 265 هزار واحد معرفی به مردم خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تمام متقاضیان مسکن ملی تعیین تکلیف شده‌اند و در حال واریز وجه آورده اولیه هستند.

وی گفت: هیچ فردی از 460 هزار نفر واجد شرایط نیست که برنامه آن مشخص نشده باشد.

اسلامی تاکید کرد: تمام این مراحل و فرآیند در شرایط کرونایی و با فعال کردن سیستم الکترونیکی و از راه دور فعال شده است.

وی تاکید کرد:‌ در این پروژه زمین‌هایی که در اختیار دستگاه‌های مختلف بوده را استفاده خواهیم کرد و شناسایی اراضی به گونه‌ای است که مردم بتوانند زندگی خود را بدون کاستی در این اراضی آغاز کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بهترین عکس‌های حیات وحش معرفی شدند/ مدال طلا برای عکس میمون ماسک‎دار

س اکتبر 27 , 2020
یک عکاس طبیعت و حیات وحش از دانمارک توانست با عکسی که از میمون‌های ماکاک گرفته عنوان بهترین‌ عکس اروپایی حیات وحش را از آن خود کند. این رقابت هر سال در بخش‌های مختلف حیات وحش و طبیعت برگزار می‌شود و جامعه عکاسان طبیعت آلمان GDT برندگان هر بخش و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000