تجربیات ارزشمند مدافعان سلامت به اشتراک گذاشته می شود

تجربیات ارزشمند مدافعان سلامت به اشتراک گذاشته می شود

تجربیات ارزشمند الگوهای علمی و اخلاقی از جمله مدافعان سلامت برای تحقق پاسخگویی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در جشنواره «اتا» به اشتراک گذاشته می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیتا مهروی دبیر اجرایی جشنواره اتا، گفت: دانشگاه به عنوان مرجع تربیت و تعلیم دانشجویان که سرمایه های گرانبها و آینده ساز کشور هستند، در کنار وظایف گوناگونی از جمله آموزش، پژوهش، فناوری و درمان، تلاش می کنند دغدغه مندی، پاسخگویی و مسئولیت پذیری اجتماعی را در اهداف خود بگنجانند.

وی تأکید کرد: ما در زمینه پاسخگویی و مسئولیت پذیری اجتماعی، دانشجویان بسیاری با تجربیات ارزشمند داریم که می توانند آن را در اختیار دیگران قرار بدهند و حس نشاط و لذتی را که از انجام این کار دارند، با دیگران به اشتراک بگذارند.

مهروی افزود: طبیعتا از این دست افراد در جامعه کم نیستند و به طور مشخص هم اکنون کسانی مثل مدافعان سلامت افرادی هستند که هر کدام مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی را به نحو احسن انجام می دهند و در این مسیر تا اهدای جان عزیز خود این را به اثبات رسانده اند. این افراد می توانند الگوهای خیلی خوبی برای دانشجویان باشند. بنا براین نگاه ویژه به دانشگاه و رویکرد و کارکرد اجتماعی آن وزارت بهداشت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران جشنواره اتا را هفتم آبان در سالن همایش های رازی برگزار می کنند.

وی گفت: امیدواریم این جشنواره بتواند این دو قشر را به هم نزدیکتر کرده و بتوانیم در آینده ای نزدیک تأثیرات آن را در رفع مشکلات مردم و بیماران به روشنی ببینیم و نسلی پیروی افرادی مانند دکتر وثوق، دکتر قریب، شهیدان راه سلامت و عزیزان و اساتید گمنامی که با عشق به مردم، مشغول فعالیت هستند داشته باشیم. همچنین امیدواریم این جشنواره پایه گذار این باشد تا بتوانیم هر ساله با برپایی آن، دانشجویان تجربیات ارزشمند خود را در اختیار دیگران و همدیگر قرار بدهند.

مهروی افزود: ۸۷ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره اتا ارسال شده که بعد از داوری این آثار، ۹ اثر منتخب در جشنواره ارائه می شود و علاقه مندان می توانند برای شرکت آن لاین در جشنواره، چهارشنبه هفتم آبان ۹۹ ساعت ۸ الی ۱۳ به لینک http://tv.iums.ac.ir مراجعه کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

پایین‌ترین و بالاترین سن ازدواج مربوط به کدام استان کشور است؟

س اکتبر 27 , 2020
میانگین سن ازدواج در سال ۹۸ در مردان ۲۹.۷ درصد و در زنان ۲۴.۸ درصد بوده است. میانگین سن ازدواج در کل کشور در سال ۹۸ در مردان ۲۹.۷ درصد و در زنان ۲۴.۸ درصد به ثبت رسیده است؛ این آمار در ۳۱ استان کشور متفاوت است. بر اساس آمار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000