جوانان چگونه ممکن است پیروزی بایدن را تضمین کنند؟/ نتایج این نظرسنجی هاروارد را بخوانید

سیاسی/ بین الملل 5f9703ec19deb_5f9703ec19dee در حالی که کمی بیشتر از یک هفته تا روز انتخابات باقی مانده است، ۶۳ درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی اظهار داشتند که "قطعاً رأی خواهند داد"، که این بالاترین نسبت پاسخ دهندگان در طی بیست سالی است که نظرسنجی انجام شده است.

یک نظرسنجی ملی که توسط موسسه علوم سیاسی دانشکده هاروارد کندی انجام شد، نشان داد در بین جوانان 18 تا 29 ساله تمایلی تاریخی نسبت انتخابات پیش رو وجود دارد که می تواند منجر به مشارکت گسترده رای دهندگان در این گروه سنی شود.

به گزارش خبر فوری و به نقل از اکسیوس، در حالی که کمی بیشتر از یک هفته تا روز انتخابات باقی مانده است، 63 درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی اظهار داشتند که "قطعاً رأی خواهند داد"، که این بالاترین نسبت پاسخ دهندگان در طی بیست سالی است که نظرسنجی انجام شده است. انگیزه این رأی دهندگان جوان تعدادی از مسائل اجتماعی است. به طور كلی جوانان آمریكایی مایلند اقدامات سیاسی بیشتری را در جهت رسیدگی به موضوعاتی نظیر مراقبت های بهداشتی (72٪) و بهبود دسترسی به خدمات بهداشت روان (75٪) افزایش دهند.

در حالی که اکثریت این رأی دهندگان جوان جو بایدن را به ترامپ ترجیح می دهند، طرفداران ترامپ نسبت به حامیان بایدن اطمینان بیشتری به پیروزی نامزد خود دارند

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آیفون ۱۲ بدون رجیستری با قیمت نجومی به ایران رسید!/ قیمت آیفون ۱۲ پرو ۵۲ میلیون تومان

د اکتبر 26 , 2020
فروش سری جدید تلفن همراه آیفون در حالی در کشورمان آغاز شده که خریداران برای رجیستری این محصول ابهام دارند. نکته حائز اهمیت این است که این محصول با قیمتی بسیار بیشتر از قیمت واقعی آن در درگاه مجازی در حال عرضه است. تنها سه هفته از رونمایی جدیدترین گوشی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000