موساد واکسن چینی کرونا را به دست آورده است

سیاسی/ بین الملل 5f971a4408ab1_2020-10-26_22-19 شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل گزارش داد که موساد واکسن چینی ضد کرونا را به اراضی اشغالی برده است.

به گزارش خبر فوری، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، این شبکه تلویزیونی گزارش داد که موساد از هفته‌ها قبل، واکسن چینی ضد کرونا را با هدف بررسی آن توسط انستیتوی بیولوژیک اسرائیل، به اراضی اشغالی برده است.

از زمان آغاز بحران کرونا، موساد نیز در پرونده مدیریت این بحران مشارکت داده شد تا دستگاه‌های تنفس مصنوعی و سایر ملزومات برای درمان افراد مبتلا را تامین کند.

روزنامه اورشلیم پست به گفته یک منبع وزارت بهداشت این رژیم گزارش داد که تل‌آویو تلاش می‌کند به توافق‌هایی برای خرید واکنسن‌های ضد کرونا از منابع مختلف دست یابد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رامبد جوان برای مسابقه «خنداننده شو» فراخوان داد/ همه ایرانی‌ها می‌توانند شرکت کنند

د اکتبر 26 , 2020
رامبد جوان با انتشار فراخوانی، از همه ایرانی‌ها دعوت کرد تا در مسابقه بزرگ «خنداننده شو۳ » در فصل جدید «خندوانه» شرکت کنند. رامبد جوان با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی اینستاگرامش، چگونگی ارسال فیلم برای جذب کمدین در مسابقه «خنداننده شو» را توضیح داد. او در پست اینستاگرامی خود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000