دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در اراک

5f96e4615ebff_2020-10-26_18-29

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در اراک گفت: ناجا با اقتدار از عرض اندام اراذل و اوباش جلوگیری خواهد کرد.

محمود خلجی از شناسایی و دستگیری ۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در بخش "کرهرود" شهرستان اراک و کشف یک عدد موتور سیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال از آنها خبر داد.
وی افزود: به دنبال اعلام گزارشی از یک مورد درگیری دسته جمعی در بخش کرهرود شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، بلافاصله مأموران انتظامی و تیم‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با حضور تیم‌های گشت انتظامی در محل مشخص شد که ۳ نفر از اراذل و اوباش بخش کرهرود با یکدیگر درگیر شده‌اند و یکی از این افراد با سلاح سرد قمه در این درگیری به شدت مجروح شده است.
خلجی با بیان آغاز تمهیدات ویژه پلیسی در شناسایی و دستگیری این افراد ادامه داد: سرانجام از سوی مأموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی، مخفیگاه این افراد که قبل از حضور تیم‌های گشت انتظامی از محل متواری شده بودند شناسایی شد.
وی با اشاره به کشف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در مرحله نخست این عملیات میدانی از سوی مأموران خاطر نشان کرد: ارزش این موتور سیکلت قاچاق از سوی کارشناسان پلیس اقتصادی ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، یک نفر از این افراد که با سلاح سرد اقدام به مجروح کردن یکی از اراذل متواری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد و در ادامه نیز ۲ نفر از عاملان اصلی این درگیری در عملیات‌هایی غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.
خلجی در پایان با بیان ادامه داشتن تحقیقات پلیس در این پرونده افزود: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان باید بدانند که پلیس در مواجهه با هر گونه هنجارشکنی بسیار قاطع و بدون چشم پوشی برخورد خواهد کرد.شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده این گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شوینده های صابونی را جایگزین الکل و مواد الکلی کنید

د اکتبر 26 , 2020
از شروع کرونا، به دلیل استفاده بیش از حد از مواد ضدعفونی کننده سطوح و انواع ژل و مواد ضدعفونی کننده دست بسیاری از افراد از نظر پوستی به ویژه پوست دست دچار خشکی و حتی آکنه شده اند. مشکلی که می تواند بیماری های پوستی درازمدتی را ایجاد کند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000