واکنش ترامپ به پیروزی بایدن در پنسیلوانیا

سیاسی/ بین الملل 5f9598b588128_5f9598b58812b رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی با اعلام اینکه اشتباه رأی گیری در ایالت پنسیلوانیا عمدا رخ داده است خواستار تحقیقات درباره فساد سیاسی در این ایالت شد.

ترامپ در توئیتی نوشت:

اشتباهات در رأی گیری پنسیلوانیا که به عقیده من، عمداً توسط فرماندار دموکرات آنجا رخ داده است، جمهوری خواهان و بالاخص شان پارنل {نامزد جمهوری خواهان در انتخابات کنگره} را با خطر بزرگی روبرو می‌کند. باید فورا درباره فساد سیاسی در پنسیلوانیا تحقیقات صورت گیرد. ضمن اینکه فیلادلفیا از کنترل خارج شده است.

گفتنی است که بایدن نامزد دموکرات برنده زودرس انتخابات در پنسیلوانیا شد.

طبق آمار 1 میلیون و 461 هزار و 135 پنسیلوانیایی آرای خود را پست کرده‌اند که بیش از 1 میلیون رای متعلق به دموکراتهایی است که از قبل ثبت نام کرده بودند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سخنان مهم رهبر انقلاب درباره زرنگ بازی ترامپ چند روز مانده به انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا

ی اکتبر 25 , 2020
سیاسی/ رهبری مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۴ خرداد سال ۱۳۹۸ فرموده‌اند: هرجا امریکایی ها پا گذاشتند یا جنگ شد یا فتنه و استثمار و استعمار شد؛ قدم امریکایی ها قدم نامبارکی است. در فاصله کوتاهی که تا انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا باقی مانده، پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000