نمی‌توان کرونا را با خواهش کنترل کرد

5f9419c894b51_2020-10-24_15-40

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در هیچ جای دنیا نمی‌توان بیماری همه‌گیر را با خواهش و توصیه کنترل کرد و باید با اِعمال ضوابط و تشدید محدودیت‌های قانونی، این بیماری را مهار کنیم.

سعید نمکی در جلسه حضوری با مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا با تشکر از حمایت‌های بی‌بدیل و دلگرم‌کننده رهبر انقلاب اسلامی و زحمات کلیه مسئولان و جهاد کادر درمان برای مقابله با کرونا، گفت: نیمی از تخت‌های آی‌سی‌یو بیمارستان‌ها را به بیماران کرونایی اختصاص دادیم، اما هیچ بیمار غیرکروناییِ نیازمندِ تخت آی‌سی‌یو را نیز معطل نگذاشتیم.

وزیر بهداشت افزود: در هیچ جای دنیا نمی‌توان بیماری همه‌گیر را با خواهش و توصیه کنترل کرد و باید با اِعمال ضوابط و تشدید محدودیت‌های قانونی، این بیماری را مهار کنیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افشاگری دکتر جاویدنیا: جاویدنیا فاسد است و مستحق برکناری یا افشاگر فساد و مطالبه گر است و مستحق حمایت؟

ش اکتبر 24 , 2020
سیاسی/ قضایی طی چند روز اخیر شکایت و گزارش های وزارت ارتباطات و وزارت اطلاعات و مرکز ملی فضای مجازی به حفاظت اطلاعات قوه قضائیه و دادسرای انتظامی قضات ارائه شد که منجر به تحت تعقیب قرار گرفتن جاویدنیا در دادسرای انتظامی قضات شده است. طی چند روز اخیر شکایت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000