تداوم فعالیت حرم‌ها و بقاع متبرکه در شهر‌های غیر بحرانی

5f9479d133e50_2020-10-24_22-30

حرم امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (س) با رعایت‌های پروتکل‌های بهداشتی فعال خواهند بود.

علیرضا وهاب زاده در گفت‌وگویی ضمن اشاره به ایجاد محدودیت از روز دوشنبه به مدت یک هفته در ۴۳ شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند، گفت: فعالیت در حرم‌های متبرکه‌ای که از سوی رییس جمهور در آن‌ها محدودیت‌های کرونایی اعلام نشده است، اعمال نخواهد شد و این اماکن مقدس طبق روال قبلی با رعایت پروتکل‌های اعلامی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. بنابراین حرم مطهر امام رضا (ع)، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مشمول این محدودیت‌ها نمی‌شوند.

وهاب زاده در ادامه اظهار کرد: به دستور رییس جمهور محدودیت‌هایی در ۴۳ شهرستان بحرانی از لحاظ ابتلاء به کرونا اعلام شده است که برطق آن از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدیدی در این شهر‌ها از لحاظ فعالیت‌های روزمره اعمال می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۹ خوراکی دوست داشتنی که حکم سَم را برای قلب دارد

ش اکتبر 24 , 2020
بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از مهمترین دلایل مرگ و میر در سراسر جهان است بنابراین رژیم غذایی مناسب و ورزش، نقش زیادی در حفظ سلامت قلب شما دارد. براساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، بیماری‌های قلبی عروقی سالانه حدود ۱۷.۹ میلیون نفر یعنی حدود ۳۱ درصد از کل مرگ و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000