قالیباف خود را مصداق انتقاد رهبری بداند / رئیس مجلس در بداخلاقی ها شریک است وقتی سکوت می کند

سیاسی/ سیاست داخلی 5f94546e2f713_2020-10-24_19-51 فعال رسانه ای اصولگرا در توئیتی نوشت: امیدوارم آقای قالیباف، خودش را مصداق انتقاد رهبر معظم انقلاب از مسئولینی که پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت نمی کنند و در جاهای محتلف حضور می یابند، بداند.

محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا، در توئیتی با هشتگ های قالیباف، رهبر معظم انقلاب، کرونا، ذوالنور و رئیس جمهور نوشت: «امیدوارم آقای قالیباف، خودش را مصداق انتقاد رهبر معظم انقلاب از مسئولینی که پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت نمی کنند و در جاهای محتلف حضور می یابند بداند. همچنین قبول کند وقتی در برابر توهین امثال ذوالنور به رئیس جمهور، ساکت بر صندلی سبزش می نشیند در بداخلاقی آنها شریک است.»

مهاجری قالیباف رهبر ذوالنور توئیت

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نشریه انگلیسی: دولت جانسون درحال برقراری ارتباط با تیم بایدن است

ش اکتبر 24 , 2020
سیاسی/ بین الملل با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص شکست رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات، دولت انگلیس برقراری ارتباط با تیم نامزد دموکرات‌ها را آغاز کرده است. با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص احتمال باخت «دونالد ترامپ» در انتخابات پیش روی آمریکا، دولت انگلیس با تیم «جو بایدن» رقیب دموکرات او در حال برقراری ارتباط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000