انفجار در غزنی افغانستان ۹ کشته برجای گذاشت

سیاسی/ بین الملل 5f94220b4241d_2020-10-24_16-16 سخنگوی استاندار غزنی افغانستان اعلام کرد که ۹ غیر نظامی بر اثر انفجار بمب کنارجاده ای در این استان کشته و ۲ تن دیگر هم زخمی شدند.

«وحیدالله جمعه زاده» روز شنبه به رسانه‌های محلی افغانستان گفت که انفجار پیش از ظهر امروز در منطقه «روضه» در مرکز این استان رخ داد که در بین کشته های این رویداد چهار زن وجود دارد.

وی افزود که پس از انفجار، نیروهای امنیتی به منطقه رسیدند تا زخمی‌ها و اجساد را انتقال دهند که انفجار دیگر نیز رخ داد و در این رویداد نیز یک نیروی امنیتی جان باخت و دو تن دیگر هم زخمی شدند.

غزنی یکی از استان های نا امن افغانستان است که انفجار مین های جاسازی شده طالبان در مناطق مختلف این استان، تا کنون صدها غیرنظامی را قربانی خود کرده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ابهام در مصوبه ستاد ملی کرونا

ش اکتبر 24 , 2020
سیاسی/ دولت با توجه به توضیحات سخنگوی دولت در خصوص مصوبات جدید ستاد ملی کرونا، ابهاماتی به وجود آمد. علی ربیعی سخنگوی دولت در توضیح مصوبه ستاد ملی کرونا گفته «ستاد ملی کرونا مصوب کرد در ۴۳ شهرستان بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل عدم مراعات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000