اردوغان حمله پلیس آلمان به یک مسجد را محکوم کرد

سیاسی/ بین الملل 5f9400e8b6b7a_5f9400e8b6b7e رئیس‌جمهوری ترکیه حمله پلیس آلمان به مسجدی در برلین را محکوم کرد.

رجب طیب اردوغان در پیامی توییتری نوشت: قویا حمله پلیس آلمان به مسجد مولانا در برلین هنگام نماز صبح را محکوم می‌کنم. واضح است که اقدام پلیس آلمان نشات‌گرفته از نژادپرستی و اسلام‌هراسی است و آزادی عقاید را کاملا به استهزاء گرفته و اروپا را به تاریکی قرون وسطی نزدیک‌تر می‌کند.

اردوغان گفت: اروپا که سالیان سال به عنوان مهد دموکراسی، حقوق بشر و آزادی‌ها از آن یاد می‌شود، متاسفانه امروز به ساختاری تبدیل شده است که با اختلافاتش مبارزه می‌کند.

رئیس‌جمهوری ترکیه تاکید کرد: آنکارا هرگز هیچ بهانه‌ای را برای ارتکاب نقض‌های فاحش در هر نوع عبادتگاهی را نمی‌پذیرد. ترکیه قاطعانه به مبارزه خود علیه نژادپرستی، بیگانه‌هراسی و اسلام‌هراسی ادامه می‌دهد.

پلیس آلمان چهارشنبه هفته گذشته در جریان یک تحقیقات مالی به این مسجد حمله کرد و در آن زمان نمازگزاران برای ادای نماز صبح آماده می‌شدند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت سکه و طلا در سوم آبان

ش اکتبر 24 , 2020
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. جواهر و سکه امروز (سوم آبان ۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000