مهم‌تر از داروی کرونا، داروی درمان فساد اقتصادی است / در استندآپ به سرعت رئیس جمهور نمی‌رسیم! / دلار ۵۰هزار تومان هم شود، باورمان می‌شود / تست کرونایم منفی بود ولی کرونا داشتم

5f91755f1cf61_2020-10-22_15-34 بازیگر و استند آپ کمدین مشهور مامان خبرفوری شد و درخصوص گذراندن روزهای کرونایی گفت: در این روزها حال هیچکس خوب نیست و امیدواریم زودتر واکسن کرونا ساخته شود.

میثم درویشان پور در گفتگو با خبر فوری به آسیب‌های کرونا اشاره و اظهار کرد: متأسفانه برخی مشاغل به طور کلی از بین رفتند و بخشی دیگر در شرف نابودی هستند.

وی خاطرنشان کرد: هنر هم جزو مشاغلی است که به شدت مظلوم است و آسیب دید. متأسفانه هیچکس بابت این موضوع دلش نمی‌سوزد چراکه تفکر مردم و مدیران این است که اگر کار نکنیم مشکلی پیش نمی‌آید درصورتی که درآمد ما از همین راه و طریق است.

او همچنین به تجربه شخصی خود از کرونا پرداخت و گفت که با اینکه نتیجه تست او منفی شده اما مبتلا به این ویروس بوده است.

بخش دیگری از این گفتگو به انتقاد از وضع اقتصادی کشور اختصاص داشت که این کمدین با خنده گفت در استندآپ به پای رئیس جمهور نمی‌رسیم!

او به رشد قیمت ارز اشاره کرد و از اینکه حتی دلار ۵۰هزار تومانی هم برای مردم عجیب نیست، ابراز تعجب کرد.

در ادامه گفتگوی کامل و صریح میثم درویشان پور با خبر فوری را ببینید و کامنت بگذارید.

نسخه باکیفیت گفتگوی کامل و صریح میثم درویشان پور با خبرفوری را اینجا ببینید: badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ادعای العربیه: سودان حزب‌الله را «تروریستی» اعلام می‌کند

ج اکتبر 23 , 2020
سیاسی/ بین الملل شبکه خبری العربیه به نقل از منابع آمریکایی مدعی شده دولت جدید سودان، جنبش حزب‌الله لبنان را سازمان «تروریستی» اعلام خواهد کرد. برخی منابع خبری در گزارش‌هایی تأییدنشده مدعی شده‌اند دولت جدید سودان به نخست‌وزیری «عبدالله حمدوک» جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان را سازمان «تروریستی» اعلام خواهد کرد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000