ریاض برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل منتظر انتخابات آمریکاست

سیاسی/ بین الملل 5f91dc5e62dd4_5f91dc5e62dd7 رئیس سرویس جاسوسی اسرائیل گفت که عربستان سعودی منتظر نتایج انتخابات آمریکاست تا عادی‌سازی روابط با تل آویو را به رئیس جمهور منتخب هدیه بدهد.

«یوسی کوهن» گفت که عربستان سعودی هم در صف کشورهایی است که خواهان عادی‌سازی روابط با این رژیم هستند.

شبکه المیادین لبنان به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه گزارش داد که عربستان سعودی برای اعلام عادی‌سازی روابط با تل آویو منتظر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

بر اساس این گزارش، او در محافل خصوصی و پشت‌درهای بسته گفته است که «عربستان سعودی منتظر نتایج انتخابات است تا هدیه خود را (عادی‌سازی) به رئیس جمهور منتخب تقدیم کند».

بعد از امارات و بحرین، زمزمه‌هایی است مبنی بر اینکه سودان نیز در حال رایزنی برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل و به همین منظور هیأتی از فلسطین اشغالی اخیرا به خارطوم رفته و با مقامات سودانی دیدار کرده‌اند.

وزارت خارجه آمریکا امروز از زبان سخنگوی خود «مورگان اورتاگس» اعلام کرد که مایک پاپمئو، وزیر خارجه این کشور طی تماس تلفنی با «عبدالله حمدوک» رئیس حکومت انتقالی در سودان تلفنی تماس گرفته و از تلاش‌های او برای عادی‌سازی روابط با تل آویو تقدیر کرده است.

در همین ارتباط، روزنامه هاآرتص، چاپ فلسطین اشغالی به نقل از «حییم سبان»، میلیاردر صهیونیست نوشتند که محمد بن سلمان، ولی‌عهد سعودی گفته است که اگر اقدام به عادی‌سازی روابط با اسرائیل کند، ایران، قطر و مردم عربستان او را خواهند کشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آغاز مسابقات تسلیحاتی در جهان نشانه عدم علاقه آمریکا به ثبات است

پ اکتبر 22 , 2020
سیاسی/ سیاست خارجی وزیر خارجه کشورمان به زبان روسی با تاکید بر اشتیاق بالای آمریکا به مسابقات تسلیحاتی نوشت: آمریکا علاقه ای به ثبات در جهان ندارد. محمد جواد ظریف به زبان روسی با تاکید بر اشتیاق بالای آمریکا به مسابقات تسلیحاتی نوشت: عدم تمایل آمریکا برای تمدید پیمان محدودیت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000