دستور دادستان کل کشور برای پیگیری ‌فوری ضرب‌وشتم زن جوان در آبادان

سیاسی/ قضایی 5f91c220c584b_2020-10-22_21-02 ‌دادستان کل کشور در تماس تلفنی با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیری فوری ‌ضرب‌وشتم زن جوان در شهر آبادان را صادر کرد.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در تماس تلفنی با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیری‌ فوری ‌ضرب‌وشتم زن جوان در ‌شهر آبادان را صادر کرد.

براساس این گزارش، دادستان کل کشور پس از مشاهد فیلم منتشر شده در فضای مجازی از ضرب و شتم یک زن جوان در آبادان (اینجا ببینید)، در تماسی تلفنی ‌با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیری‌ فوری ‌‌را صادر کرد و گفت: نتیجه سریعا جهت پیگیری بعدی به دادستانی اعلام شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان نیز بلافاصله پس از انتشار این کلیپ اعلام کرد:‌ اختلاف شخصی با صاحبخانه علت درگیری در "بریم" آبادان بوده است؛ همچنین مأمور خاطی حراست فیزیکی پالایشگاه دستگیر شد.

‌امیرسام کمایی‌ افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و مأموران حراست منطقه دستگیر و تحویل مأموران کلانتری شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

به هیچ نیروی نظامی بیگانه در خاک کشورمان نیاز نداریم/ الحشد الشعبی یک سازمان ملی است

پ اکتبر 22 , 2020
سیاسی/ بین الملل نخست وزیر عراق با تمجید از حشد شعبی تصریح کرد کشورش به هیچ نیروی نظامی بیگانه نیاز ندارد. مصطفی الکاظمی با تاکید بر اینکه عراق به نیروهای نظامی در اراضی این کشور هیچ نیازی ندارد، اظهار داشت : الحشد الشعبی (نیروهای بسیج مردمی) یک سازمان ملی عراقی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000