نجات‌الله ابراهیمیان برای ۱۴۰۰ نمی‌آید

سیاسی/ انتخابات 5f912d2be3085_2020-10-22_10-26 «نجات‌الله ابراهیمیان» در پاسخ به این سوال که آیا ۱۴۰۰ برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا می‌شود،گفت: خیر!

نجات‌الله ابراهیمیان سخنگو و عضو حقوقدان شورای نگهبان در دوره‌ی ششم بود. او در تیرماه ۱۳۹۲ با آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان انتخاب شد. وی با ۱۳۰ رای برای مدت ۶ سال به این سمت منصوب شده بود و تا تیرماه ۱۳۹۸ در سمت حقوقدان باقی ماند. ابراهیمیان در تیرماه ۱۳۹۴ – هم‌زمان با روز اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای دهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی – اعلام کرد که از سخنگویی شورای نگهبان استعفا داده است.

نجات‌الله ابراهیمیان متولد شهریور ۱۳۴۴ در تنکابن است. او مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه تهران اخذ کرد و برای تحصیل در مقطع دکتری به فرانسه رفت و دکترای حقوق خود را از فرانسه گرفت. وی عضو هیات‌علمی دانشگاه شهید بهشتی بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

استفتاء جدید از رهبر انقلاب درباره کرونا و رفت و آمدهای خانوادگی

پ اکتبر 22 , 2020
سیاسی/ رهبری رهبر انقلاب اسلامی به استفتائاتی درباره کرونا پاسخ فرمودند. متن استفتائات به شرح زیر است: سوال: اگر شخصی به این بیماری مبتلا شده یا برخی از علائم مشکوک به کرونا را دارد، آیا جایز است با کسانی که از وضعیت او اطلاع ندارند رفت و آمد نماید؟ جواب: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000