پای شاهدخت بحرینی به پرونده عادی‌سازی با صهیونیست‌ها باز شد

سیاسی/ بین الملل 5f902173a74f7_5f902173a74f9 وزیر ارتباطات سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد، معالجه یک شاهدخت بحرینی در اراضی اشغالی در حدود ۱۰ سال پیش مسیر عادی‌سازی روابط میان منامه و تل‌آویو را هموار کرد.

ایوب قرا، وزیر ارتباطات سابق رژیم صهیونیستی در دومین همایش سالانه اقتصادی اسرائیلی_فلسطینی که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: معالجه فاطمه دختر خلیفه در سال ۲۰۱۰ در اسرائیل راه را برای عادی‌سازی روابط میان منامه و تل‌آویو هموار کرد.

قرا درباره چگونگی کمکش به تسهیل معالجه دختر خلیفه در بیمارستان رامبام در حیفا بعد از سفر مخفیانه وی با همسرش به اراضی اشغالی صحبت کرد و گفت، دختر خلیفه به شدت بیمار بود و به او گفته شده بود که می‌تواند در اراضی اشغالی معالجه شود. این آغاز روند بود و در آن زمان فکر می‌کردم فرصتی برای برقراری روابط خوب با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس وجود دارد.

وی گفت: این اتفاق کاملا محرمانه بود و هیچ کسی جز همسر فاطمه دختر خلیفه و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل از آن اطلاع نداشت.

قرا به فاطمه دختر خلیفه و همسرش کمک کرد تا بعد از مرخصی از بیمارستان یک ماه در یک هتل اسرائیلی اقامت کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جنجال واکسن‌های تأییدنشده کرونا

چ اکتبر 21 , 2020
برخی دانشمندان برای مقابله با کرونا دست به استفاده از واکسن‌های تأییدنشده‌ای زده‌اند که خودشان تولید کرده‌اند! با وجود گذشت بیش از هفت ماه از هم‌زیستی جهان با کووید-۱۹ هنوز هیچ واکسنی به مرحله تزریق عمومی نرسیده و در حال حاضر چند واکسن در مرحله آزمایش بالینی به سر می‌برند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000