محکومیت ١٢ سال حبس نسرین ستوده لازم الاجراست

سیاسی/ قضایی 5f8f413c158af_2020-10-20_23-27 مسئول روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران در پی انتقال نسرین ستوده به زندان قرچک، گفت: با توجه به اینکه حکم اخیر وی قطعی شده و محکومیت ١٢ سال حبس لازم الاجراست، به بند عمومی زندان زنان استان تهران منتقل شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران افزود: نسرین ستوده بابت عنوان مجرمانه اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس و بابت فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی به یکسال حبس محکوم شده بود.

وی ادامه داد: نسرین ستوده همچنین اخیرا به دلیل محکومیت در یکی از جرایم عمومی به ١٢ سال حبس محکوم شده که محکومیت اخیرالذکر به تازگی قطعی و لازم الاجرا شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل زندانهای استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به ماده ١٣٤ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد در خصوص این زندانی لحاظ می‌شود و بنابراین با ادغام دیگر موارد محکومیت وی مجازات ١٢ سال حبس برای وی لحاظ می شود.

وی اظهارداشت: با استناد بند ب ماده هفت آیین نامه نحوه تفکیک و طبقه بندی زندانیان مصوب ١٣٨٥/٩/٩، زندانیان با محکومیت در یکی از جرایم عمومی که متوجه نسرین ستوده نیز می‌شود، صلاحیت نگهداری در بند امنیتی را ندارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سقوط دلار در بازار شبانه دلار مشهد/ ویدئو

س اکتبر 20 , 2020
با سقوط آزاد دلار، فروشنده‌ها در بازار شبانه دلار مشهد هجوم آورده‌اند و خریداری نیست.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000