پایان فیلمبرداری سریال جدید کارگردان «اخراجی‌ها»

5f8d9d754fc68_5f8d9d754fc69 تصویربرداری جدیدترین سریال مسعود ده‌نمکی که به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی و به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود، به پایان رسید.

فیلمبرداری سریال تلویزیونی «دادستان» با کارگردانی مسعود ده‌نمکی، امروز(دوشنبه ۲۸ مهر) به پایان رسید.

محمد خزاعی تهیه‌کننده سریال «دادستان» با اشاره به پایان تصویربرداری این سریال گفت: «تصویربرداری سریال «دادستان» که از اول مرداد آغاز شده بود، پس از سه ماه کار برنامه‌ریزی شده با ضبط سکانس‌های خارج از کشور در استانبول ترکیه به پایان رسید.»

خزاعی افزود: «در حال حاضر تدوین و صداگذاری سریال در حال انجام است تا «دادستان» در ۱۷ قسمت آماده پخش شود.»

او در پایان گفت: «عدالت‌خواهی، نفوذ و مفاسد اقتصادی محور اصلی موضوعات این سریال هستند که در قصه‌های فرعی به موضوعات مهم تاریخ معاصر مثل حمله داعش به مجلس هم می‌پردازد.»

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی و مجید قادری در «دادستان» بازی می‌کنند.

photo_2020-10-19_12-44-16

photo_2020-10-19_12-44-19

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

باید از ظرفیت بانک صادرات برای کمک به مردم استفاده کرد

د اکتبر 19 , 2020
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید دارد که در شرایط اقتصادی کشور بانک صادرات بهترین کمک را به قشر آسیب پذیر کشور دارد. رضا باقری با اشاره به اینکه بانک صادرات امکان خرید اقساطی لوازم خانگی تولید داخل را برای بازنشستگان فراهم کرده است، گفت: در شرایط کرونایی که معشیت مردم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000