احتمال تغییر هیئت مدیره بورس تهران قوت گرفت/تغییر مدیرعامل بورس تهران شایعه است؟

5f8d37f76b840_2020-10-19_10-23 از امروز صبح خبرهایی حاکی از استعفای رئیس بورس تهران منتشر شده است.

مجمع عمومی سالیانه شرکت بورس اوراق بهادار تهران در شهریور ماه برگزار شد و اشخاص حقوقی و حقیقی آن مشخص شدند.

با این حال تاکنون هنوز اعضای جدید هیئت مدیره این شرکت که نمایندگان اشخاص حقوقی آن هستند، مشخص نشده است.

برخی اخبار حکایت از این دارد که در هفته جاری قرار است اعضای جدید هیئت مدیره بورس اوراق بهادار تهران اعلام شود که باید دید با توجه به تغییرات جدید در اشخاص حقوقی، ترکیب اعضای آن به چه شکل تعیین خواهد شد.

از طرف دیگر اعضای جدید هیئت مدیره ممکن است در تغییر رئیس بورس تهران نیز موثر باشد و برخی اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که پس از تعیین اعضای جدید هیئت مدیره بورس قرار است برای ماندن یا نماندن علی صحرایی مدیرعامل فعلی تصمیم‌گیری کنند.

تغییر تحولات بازار سرمایه و نوسانات هفته‌های اخیر موجب شده تا شایعاتی حول تغییر رئیس بورس و اوراق بهادار تهران افزایش یابد.

این اخبار که عموما حول تغییر علی صحرایی مدیرعامل بورس و اوراق بهادار تهران بوده، بیشتر به شایعات ساختگی برخی از فعالان بازار سرمایه شباهت دارد.

پیگیری ها نیز نشان می‌دهد که خبر تغییر مدیرعامل بورس تهران شایعه بوده و از اساس صحت ندارد.

این اخبار درحالی منتشر می‌شود که در گذشته نیز انتشار اخبار نادرست، موجب شوک به سهامداران و ایجاد صف‌های فروش سنگین شده بود و اصلاح شاخص در ما‌ه‌های اخیر نیز به این اخبار مرتبط بوده و موجب کاهش اعتماد سهامداران بازار شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

در بازیگری بازنشستگی معنا ندارد/ کارگردان‌ها به پیشکسوت‌ها کم‌لطفی می‌کنند/ ذهن مردم، مکدر و پراز دغدغه است

د اکتبر 19 , 2020
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درخصوص گذراندن روزهای کرونایی گفت: در این روزهای کرونایی درگیر پروژه‌های تلویزیون و تمرین تئاتر هستم. خشایار راد در گفت و گو با خبر فوری به تاثیر کرونا در تولیدات سینما و تلویزیون اشاره و اظهار کرد: بسیاری از کارها کنسل می‌شود یا به تعویق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000