ماجرای پیاده شدن دام زنده در بزرگترین فرودگاه ایران!

5f8c677ff12e3_5f8c677ff12e5 هواپیمای باری ۷۴۷ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" با محموله دام زنده که از کشور ترکیه عازم یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بود، به دلیل نقص فنی در قسمت موتور مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه امام خمینی(ره) شد.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اطلاعیه‌ای درباره فرود اضطراری و تعمیر هواپیمای باری خود آورده است: پس از فرود اضطراری هواپیما و به دلیل عدم وجود هواپیمای جایگزین، با تلاش کارکنان معاونت مهندسی و تعمیرات، با وجود مشکلات ناشی از تحریم و تقارن این اتفاق با تعطیلات آخر ماه صفر، در کمتر از سه روز و به‌صورت شبانه‌روزی، جابه‌جایی موتور هواپیما از فرودگاه امام خمینی(ره) به فرودگاه مهرآباد واحد مهندسی و تعمیرات، صورت گرفت در حالی که این کار حداقل ۱۲ روز کاری زمان می‌برد.

بیشتر بخوانید: فرود اضطراری هواپیمای 747 ایران ایر با محموله عجیب در فرودگاه امام خمینی(ره) / ویدئو

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

محمدرضا گلزار هم کرونا گرفت/ ویدئو

ی اکتبر 18 , 2020
محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران به کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری است. اولین گفتگو با محمدرضا گلزار بعد از ابتلایش به ویروس کرونا را ببینید: badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000