بی‌آبرویی چالش‌های اینستاگرامی / چرا عده‌ای برای لایک بیشتر شلوار پدر و مادرشان را پایین می‌کشند؟

5f8c3af611901_2020-10-18_16-24 فضاحت چالش‌های اینستاگرامی به آنجا رسیده که عده‌ای برای جذب فالوور و لایک بیشتر به پایین کشیدن شلوار دیگران روی آورده‌اند!

چند سالی است که با مُد شدن چالش‌های اینستاگرامی، عده‌ای به هر روشی برای جذب دنبال‌کننده روی آورده‌اند. از آب سرد ریختن روی دیگران تا کشیدن شلوارها.

البته بعضی از این چالش‌ها، در عمل رفع یک مشکل عمومی را دنبال می‌کند اما برخی دیگر، به قیمت بیشتر دیده شدن، آبروی دیگران را هدف می‌گیرد و گاهی هم مانند بازی‌های عجیب اخیر، منتهی به مرگ می‌شود.

در تازه‌ترین نمونه، عده‌ای در پیج‌های اینستاگرامی، کشیدن شلوار دیگران را چالش کرده و حتی به پدر و مادر خود هم رحم نمی‌کنند.

این چالش، موجی از اعتراضات کاربران را به‌دنبال داشته است. نظر شما چیست؟ در ادامه کامنت بگذارید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

روزهای سیاه دارو/ سرگردانی بیماران در ناصرخسرو برای تهیه داروی کرونا

ی اکتبر 18 , 2020
«مأمور بازار است!» اصطلاحی که این روزها دلالان دارو در ناصرخسرو به‌کار می‌برند. این قماش را نمی‌توان شناخت. شاید اینگونه می‌گویند تا قیمت دارو را بالا ببرند. تقاضا بسیار بالا است و این افراد تا می‌توانند بازارگرمی می‌کنند، با هر دوز و کلکی. آن طرف این بازار مکاره کسانی ایستاده‌اند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000