حضور دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه بستگی به تصمیمات ستاد کرونا دارد

5f8b42a5c7452_2020-10-17_22-44

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت گفت: نحوه حضور دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه بستگی به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا دارد.

ابوالفضل واحدی درباره فرآیند مصاحبه آزمون دکتری اظهار کرد: بعد از اینکه افراد واجد شرایط برای مصاحبه دکتری از طرف سازمان سنجش معرفی شدند، دانشگاه به اطلاع تمامی داوطلبان رساند تا مدارک خود را در سایت بارگذاری کنند و پس از آن طبق برنامه ریزی انجام شده برای فرآیند مصاحبه دکتری در دانشگاه حضور یابند که تمام این فعالیت ها به خوبی انجام شد.

او افزود: به منظور انجام ، استادان به صورت حضوری و داوطلبان به شیوه مجازی و الکترونیکی حاضر شدند. هر داوطلب حضور بر اساس سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی نمره ای را دریافت کرد.

واحدی تصریح کرد: مصاحبه دکتری دانشگاه علم و صنعت از تاریخ ۳۰ شهریور تا ۱۵ مهر انجام گرفت که نتایج آن از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

نحوه حضور دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه علم و صنعت

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت درباره برنامه ریزی های انجام شده به منظور حضور دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه گفت: از آنجایی که دانشجویان جدیدالورود به خصوص دانشجویان مقطع کارشناسی تا به حال تجربه حضور در دانشگاه را نداشته اند، لازم است تا برای حضور آن‌ ها در دانشگاه برنامه ریزی های مربوطه صورت پذیرد.

او ادامه داد: دانشگاه علم و صنعت به منظور شناخت محیط دانشگاه، استادان و دانشکده ها برنامه ای در حال تدوین دارد تا به صورت مقطعی و مرحله ای شرایط حضور دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه فراهم شود، اما از آنجایی که در حال حاضر موج سوم ویروس کرونا کشور را درگیر کرده است تصمیم گیری های ما مطابق نظر ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت اضافه کرد: معاونت های فرهنگی، دانشجویی و آموزشی دانشگاه علم و صنعت در تلاش هستند تا امکان حضور دانشجویان جدیدالورود به صورت مرحله ای حتی در مدت زمان کوتاه در دانشگاه مهیا شود، اما زمان دقیق و اتفاقات بعد از آن بطور کامل تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

واحدی درباره برگزاری کلاس های عملی با توجه به تعطیلی دانشگاه ها، گفت: بخشی از کلاس های علمی و آزمایشگاهی دانشگاه علم و صنعت که به صورت پرسش و پاسخ انجام می شود از طریق سامانه مجازی در حال برگزاری است و بخشی از آن که نیازمند مهارت و تجربه خواهد بود طبق پیش بینی های ما به شیوه فشرده و حضوری انجام می شود. این کار در لیست برنامه ریزی های ما قرار دارد، اما در هر شرایطی تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با خواهیم بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بیانیه ایران درباره پایان محدودیت‌های تسلیحاتی / لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران، خودکار و قطعی است

ی اکتبر 18 , 2020
سیاسی/ سیاست خارجی وزارت امور خارجه بیانیه ای برای در خصوص پایان محدودیت‌های تسلیحاتی و ممنوعیت سفر تعدادی از شهروندان و مسئولین نظامی کشور منتشر کرد. به گزارش خبر فوری، متن بیانیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص پایان محدودیت‌های تسلیحاتی و ممنوعیت سفر تعدادی از شهروندان و مسئولین نظامی کشور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000