۴ رفتار که خانم‌ها بعد از ازدواج باید دور آن‌ها را خط قرمز بکشند

5f8b1e520937e_2020-10-17_20-09

تغییر در رفتار همسر در ابتدای زندگی زناشویی به دلایل مختلف از جمله مواردی است که رابطه زوجین را به خطر می‌اندازد.

حتما برای بسیاری از تازه عروس‌ها پیش آمده که مدتی بعد از ازدواج احساس می‌کنند رفتار همسرشان تغییر کرده یا شاید به اندازه قبل آن‌ها را دوست ندارد. اگر برای محبت آتشین گذشته که امروز کمی کمرنگ شده دلتنگ شده‌اید باید بعد از ازدواج از ۴ رفتار دوری کنید تا خطری رابطه شما با همسرتان را تهدید نکند.

اصرار بیش از حد بر استقلال
هیچکس اثرات مثبت استقلال زنان را انکار نمی‌کند، اما برخی بانوان بر این مسأله بیش از حد پافشاری می‌کنند تا جایی که پیروزی در آن را همتراز کسب یک نشان افتخار در میدان جنگ می‌دانند. خانم‌ها این نکته مهم را فراموش نکنید که مردان دوست دارند شما به آن‌ها تکیه کنید و همچنین به مردان خود احساس نیاز داشته باشید. وقتی شما همیشه به تنهایی در تلاش برای حل کردن مشکلات باشید، به مرور آن‌ها احساس غیر مفید بودن خواهند داشت.

عشق ورزیدن افراطی به شغل
علاقه شما به شغلتان و همچنین مهارتتان در آن، قطعاً بسیار عالی است، مخصوصا اینکه هر روز صبح با هیجان برای رفتن به سر کار از خواب بیدار شوید، اما شاید این موضوع برای مرد زندگی شما آنچنان ایده آل نباشد، حتی اگر خودش بسیار طرفدار کار و تلاش باشد؛ بنابراین صحبت کردن مداوم شما از کارتان همان اندازه که برای شما لذتبخش است، برای او نیست، به خصوص برخی از مردان در این حالت با شما احساس رقابت می‌کنند.

زیاده روی در غرغر کردن
برخی از زنان به محض ورود همسرشان به خانه بعد یک روز کاری خسته کننده، شروع به غر زدن درباره مسائل گوناگون می‌کنند. خب در این حالت احتمالا مرد شما در کمال احترام و ادب گوش خود را به حرف‌های منفی شما می‌سپارد، اما این نکنه مهم را در نظر داشته باشید که اگر چنین حرف‌هایی به صورت مداوم تکرار شوند، به مرور همسرتان از شما دور می‌شود. پس اگر زندگی مشترک خود را دوست دارید قبل رسیدن همسر محترم به خانه صحبت‌های دلنشین و آرامبخش درباره مسائل گوناگون را برای مطرح کردن آماده کنید.

تمایل به نقش مادری در زندگی تا جایی که زن بودن برای همسرتان فراموش شود
شما گاهی فراموش می‌کنید که قبل از مادر بودن نقش یک زن را برای همسرتان دارید. همسرتان می‌خواهد زنی را که دوستش داشته و با او ازدواج کرده ببیند نه فقط یک مادر؛ پس تمام توجه خود را به مادر بودن معطوف نکنید و همواره به یاد داشته باشید که شما همسر مرد زندگی تان هستید و بعد از آن یک مادر؛ بنابراین اجازه ندهید نگرانی هایتان درباره فرزند موجب فراموش کردن خودتان و زندگی مشترکتان شود و البته این به معنای کم اهمیت بودن نسبت به فرزندان نیست، اما هر موضوعی به جای خود و به اندازه لازم باید به آن پرداخته شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دردسر‌های ممنوعیت واردات برنج/ ۵۰ میلیون نفر توان خرید برنج ایرانی را ندارند

ش اکتبر 17 , 2020
دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: اختلال در بازار برنج خارجی ۵۰ میلیون نفری که توان خرید برنج ایرانی ندارند را دچار مشکل می‌کند. مسیح کشاورز گفت: زمانی که مسئولان ستاد تنظیم بازار تعرفه فصلی را به ممنوعیت تبدیل کردند، این موضوع را آسیب شناسی و عواقب نامناسب آن را اعلام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000