۵۴ درصد شهروندان اسرائیلی خواهان کناره گیری نتانیاهو هستند

سیاسی/ بین الملل 5f8af098ceaac_5f8af098ceaae یک نظرسنجی نشان داد که حدود ۵۴٪ از شهروندان اسرائیلی می خواهند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سیاست کناره گیری کند.

شبکه آی 24 گزارش داد که نتایج نظرسنجی انجام شده توسط روزنامه "Maariv" حاکی از آن است که ۵۴٪ از اسرائیلی ها خواهان کناره گیری نتانیاهو از قدرت و ۳۶٪ خواستار ماندن وی هستند، در حالی که ۱۰٪ موضع خود را در اینباره مشخص نکردند.
همچنین بر اساس نتایج این نظرسنجی ، "حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو ۲۸ کرسی در مقایسه با ۲۱ کرسی ائتلاف راستگرای یمینا به ریاست نفتالی بنت بدست می آورد وحزب آبی و سفید به ریاست بنی گانتس ۹ کرسی به دست می آورد."
طبق این نظرسنجی همچنین حزب "یش عتید" به ریاست یائیر لاپید ۱۷ کرسی به دست می آورد ، لیست "مشترک" ۱۴ کرسی ، "یسرائیل بیتنا" ۹ کرسی و حزب "شاس" ۹ کرسی کسب می کند.
در این نظرسنجی همچنین ۵۵٪ از اسرائیلی ها پاسخ دادند که به نخست وزیر اعتماد ندارند ، در حالی که ۳۹٪ که به او اعتماد دارند ، در حالی که ۶٪ از پاسخ دهندگان نظر خود را مشخص نکردند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

درخواست بن‌سلمان از پوتین برای استفاده از واکسن روسی کرونا در عربستان

ش اکتبر 17 , 2020
سیاسی/ بین الملل در گفت‌وگوی تلفنی ولیعهد سعودی با رئیس جمهور روسیه، بن سلمان از پوتین درخواست کرد تا از واکسن روسی کرونا در عربستان سعودی استفاده شود. «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی روز شنبه تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند. بر اساس گزارش رسانه‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000