خرید و فروش خودرو در بازار آزاد به صفر رسید!

5f8afe9b33c9a_2020-10-17_17-54 رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: میزان خرید و فروش در بازار تقریبا به نقطه صفر رسیده است و قیمت‌های موجود کاذب است

سعید موتمنی گفت: در حال حاضر قیمت انواع خودرو ها‌ی موجود در بازار در هفته های گذشته بسیار بالا و سلیقه‌ای اعلام می‌شود به همین سبب معامله‌ای در بازار انجام نمی‌شود و قیمت مشخصی برای خودرو وجود ندارد.

او افزود: خرید و فروش در بازار تقریبا به صفر رسیده است و قیمت‌های موجود کاذب است، البته در هفته آینده انتظار می‌رود برای اتفاقات خوبی رقم بخورد چرا که با توجه به صحبت‌های اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت، برنامه‌های جدید و جامعی که برای قیمت خودرو‌ها در نظر گرفته است.

موتمنی درباره تفاوت قیمت خودرو در بازار گفت: در حال حاضر شاهد تفاوت قیمت خودرو بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان برای خودرو‌های داخلی در بازار هستیم که البته این تفاوت قیمت، برای خودرو‌های خارجی به ۲۰۰ میلیون تومان هم رسیده است.

رییس اتحادیه فروشندگان خودرو درباره علت تفاوت قیمت خودرو در بازار تصریح کرد: زمانی که قیمت خودرو دارای نوسان بسیار است فروشندگان واقعی خودرو از گردونه خرید و فروش خارج می شوند و از آن طرف دلالان با ارائه قیمت‌های بالا، کاذب و سلیقه‌ای سبب می‌شوند که نرخ خودرو را در بازار افزایش یابد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نیوشا ضیغمی بعد از عمل بینی دوم: خیلی رنج کشیدم

ش اکتبر 17 , 2020
بازیگر جوان و خوش استایل سینمای ایران چندی پیش در لایو اینستاگرامی اعلام کرد که بینی اش را دوباره عمل کرده و عمل بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. نیوشا ضیغمی از بینی اش هم رونمایی کرده است: badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000