شاهد وضعیت سهمگین بیماری کرونا در کشور هستی

5f8af55079a9f_2020-10-17_17-14

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم با توجه به وضعیت سهمگین بیماری کرونا در کشور در روزهای سرد سال شاهد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشیم.

سیما سادات لاری بیان کرد: بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در جهان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

او افزود: چیره شدن بر این بیماری نوپدید و حل این چالش جهانی، مستلزم تقویت همکاری مردم در عمل به توصیه‌های بهداشتی و نهادینه شدن حفظ مسئولیت‌پذیری اجتماعی در همه مردم است.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: امیدواریم با توجه به وضعیت سهمگین بیماری کرونا در کشور و آغاز روزهای سرد سال و نگرانی‌های مترتب بر فصل سرما، با همکاری مردم در عمل به توصیه‌های بهداشتی شاهد گذر از روزهای سخت پیش رو با کمترین آفت بیماری و مرگ و میر ناشی از آن باشیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مجلس وارد ماجرای سربازی می‌شود/ احتمال پرسش از وزیر کشور

ش اکتبر 17 , 2020
سیاسی/ مجلس کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده سوال از وزرای کار و کشور و بررسی قوانین نظام وظیفه را در دستور کار دارند. دستور هفتگی برخی کمیسیون‌های تخصصی مجلس به شرح زیر است: کمیسیون اجتماعی بررسی طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی بررسی کلیات طرح مدیریت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000