محدودیت های کرونایی در تهران تا پایان هفته جاری تمدید شد

5f8ada4823519_2020-10-17_15-19

استاندار تهران گفت: تمام محدودیت‌های ابلاغی در هفته گذشته از روز یکشنبه ۲۷ مهر تا پایان هفته ‌جاری اول آبان در استان تهران به قوت خود باقی است.

از اعلام روز شنبه استانداری تهران, انوشیروان محسنی بندپی اعلام کرد: در خصوص برگزاری کلاس‌ها در مدارس, دانشگاه‌ها و سایر آموزشگاه‌ها تاکید بر آموزش‌های غیر حضوری و بهره‌گیری از فضای مجازی است.

وی یادآورشد: همچنان استفاده از ماسک از درب منزل برای شهروندان در استان تهران ضروری و الزامی است.

محسنی بندپی اضافه کرد: ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش هاو فعالیت باشگاه‌های ورزشی، ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی و همچنین برگزاری نماز جمعه ادامه دارد.

بر اساس آخرین خبر از سوی سخنگوی وزارت بهداشت که ظهر امروز اعلام شد: تعداد جان باختگان کرونا در کشور از ۳۰ هزار نفر گذشت.

تاکنون ۵۲۶ هزار و ۴۹۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۵۳ نفر از بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۰ هزار و ۱۲۳ نفر رسیده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آیا هیچ گیاه دارویی پیدا شده که درمان کننده کرونا باشد؟

ش اکتبر 17 , 2020
عضو کمیته مشورتی علمی مبارزه با کرونا با اشاره به احتمال تغییر جایگاه داروی رمدسیویر در پروتکل درمانی کرونا در پی اثبات بی‌اثر بودن این دارو گفت: هیچ داروی گیاهی به عنوان داروی "درمان" وارد پروتکل درمانی کشور نشده است. دکتر مصطفی قانعی در پاسخ به این سؤال که با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000